Inlägg från: Anonym (isa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (isa)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Joinar nu men bättre sent än aldrig ;)

Har försökt till och från med dessa dejtingsidor... Hittade till Happy Pancake tack vare mitt otrogna ex för länge sen men varför inte testa tänkte jag men har noga undvikit has profil... 
    Hittade en som det "klickade" lite med, vi sågs ett par gånger men hur undviker man killar som bara är ute efter sex egentligen?  
    Kanske helt enkelt borde testa att ragga på krogen istället och försöka bryta ny mark...

Beundrar er som orkar hålla igång dejtandet!

• Anonym (isa)
    Glädje58 skrev 2011-08-25 00:13:22 följande:
    Kan vara svårt att undvika dem, men du ska ju inte bjuda på det de vill ha. De tröttnar nog och går vidare...

Välkommen hit Solig
    Tack!
    Jo visst är det så man behöver ju inte bjuda på allt direkt.. Precis som alla dessa olika spel runt dejtandet som jag tydligt inte förstår haha trodde att det skulle vara enkelt ;) Får ta det som det kommer framöver helt klart... 
  • Anonym (isa)
    Glädje58 skrev 2011-08-25 23:25:06 följande:
    Det här är fanimej sjukt! Jag var tvungen att skaffa en ny profil på hp, bara för att kunna kolla in min väns ex. Och då kom jag på att skriva en riktigt tafflig presentation, rätt så respektlös och med en stavning som är skrämmande.

Vad händer? Jag får fler mejl till den idioten än till mitt riktiga jag Demon  Vart är dejtingvärlden på väg?
    Det kanske är så man ska göra? En dålig presentation med ens värsta sidor.. Klarar de av de värsta sidorna så kanske man ska satsa eller inte...
    Verkar ju konstigt att det "nappar" mer men man får ju aldrig sluta förvånas över omvärlden...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!