Inlägg från: Flashbulb |Visa alla inlägg
  • Flashbulb

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag som kille har slutat skriva till tjejer av den anledningen att många inte ens svarar. Jag vet att ni får 100 mail om dagen. Det är många intressanta som jag hittar på diverse sidor men jag skriver aldrig... just för att jag vet att jag inte kommer att få något svar.  Istället väntar jag på att tjejer ska höra av sig. Det är sällan det händer, jag vet inte om jag är oattraktiv, mkt möjligt. Jag menar, alla ska ha bild nuförtiden när det är insidan man ska lära känna och leva med. Inte ett utseende.  Min presentation har jag nog ändrat över 25 gånger på 2 månader.

Kanske borde jag skriva till er men ni svarar ju ändå aldrig... får intrycket att många tjejer är kräsna och bortskämda. De under 30 år då.. De äldre är betydligt mer mognare i sin stil.

• Flashbulb
    Glädje58 skrev 2011-09-07 22:15:08 följande:
    Jag har resonerat som du att jag väntar och ser om någon hör av sig. Men det gjorde det ju inte. Så då började jag att skriva till de som jag fann intressanta. Bara en har svarat, och det var bara en diskussion om hur gammal hennes profilbild var. Jag insåg snabbt att det inte fanns något annat intresse från hennes sida. Summa summarum, helt dött...
    Men varför hänger folk på dejtingsidor egentligen? Bara tidsfördriv? Tråkigt när det finns många som är seriösa i sitt letande.
  • Flashbulb

De killar som föreslår att man ska träffas hemma hos varandra vid första träffen är sådana som försöker få till ett ligg. Finns inte ens chans att man bjuder hem en främling till första träffen oavsett hur mkt ni tror att ni känner varandra.

• Flashbulb

Vad tycker ni om användare som inte har någon presentation? För mig känns inte sådana personer som seriösa, utan hoppas utseendet leder dem fram till någon.

• Flashbulb

Känner mig rätt deppig.. går inget vidare.. har väl en ca 6-7 pers som besöker mig om dagen på HP men ingen skriver. Har en bra press, bra bilder men ändå skriver ingen. Börjar känna mig, ful, äcklig och motbjudande.  Alla andra verkar hitta någon, de lyckas iallafall få kontakt, gå på dejt men inte jag.. 6år har redan gått.  Önskar att någon kunde acceptera mig för den jag är.

• Flashbulb
    Anonym (ny) skrev 2011-10-02 16:24:06 följande:
    haha träffade en av mina dejter på nätet irl i går på krogen. Det var bestämt sedan tidigare o han kände igen mig och jag honom ganska snabbt. Han var trevlig o vi snackade länge och dansade osv, säkert i 1.5 timme eller nåt. kändes helt ok.
    Sedan efter ett tag drog han för han hade några kompisar han skulle umgås med men sa "kommer snart tillbaka". såg inte till honom mer men jag letade inte direkt

När det blev lugna låtar så dansade en kompis med en kille så jag stod kvar o väntade då kommer "min dejt" med en tjej o börjar dansa...inget konstigt med det...sedan börjar de hångla

Ja ja tänkte jag, inte så att jag var superintresserad. När jag hade gått sedan så fick jag ett sms från honom (han såg inte att jag såg honom) "vart är du?"....öh jag har gått hem svarade jag
    "jag vill träffa dig igen" skrev han då...mmm det kanske du skulle tänkt på innan du började hångla med en annan tjej...inte för att du har några förpliktelser mot mig men är du intresserad av mig så tycker jag inte du borde hångla med någon annan"

hans svar då "det är inte som det verkar..." hahah tillåt mig småle...jag är inte dum skrev jag och jag orkar inte med nåt strul. lycka till

IDIOT haha
    Hur fan kunde du gå ut på en dejt med honom? Vad såg du i honom? Bara ett utseende som alla andra eller?! Vilken jävla omogen typ. Tycker synd om alla nördar som sitter och hoppas på någon, det är ju dem ni tjejer ska satsa på. Lovar er att ni aldrig hade blivit besvikna. Men tja.. deras utseende lär nog inte locka. Tyvärr något många går efter. Enkelt att märka när alla på dejtingsajter vill "veta vem de pratar med" Inget foto, inget svar. Som om det vore något spöke man talade till. Nä, de vill ha ett utseende för att enklare sortera ut dem som inte faller dem i smaken. Sedan klagar på de idiot killar de träffat på. Självklart, när de sorterar bort bra killar pga ett utseende.

Karma är vackert.
  • Flashbulb

När ni ska bestämma träff med någon första gången, vart brukar ni träffas någonstans? Hemma hos varandra eller ute på stan? spelar det någon roll vart man träffas?

• Flashbulb

tack för era svar! Jag är en person som tycker om att sticka ut ifrån mängden, så något cafe blir det inte. Får bli något mer galet och roligare.  Får se om det finns något roligt att göra här uppe i Norrland.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!