Anonym (ny) skrev 2011-10-02 16:24:06 följande:
haha träffade en av mina dejter på nätet irl i går på krogen. Det var bestämt sedan tidigare o han kände igen mig och jag honom ganska snabbt. Han var trevlig o vi snackade länge och dansade osv, säkert i 1.5 timme eller nåt. kändes helt ok.
Sedan efter ett tag drog han för han hade några kompisar han skulle umgås med men sa "kommer snart tillbaka". såg inte till honom mer men jag letade inte direkt
När det blev lugna låtar så dansade en kompis med en kille så jag stod kvar o väntade då kommer "min dejt" med en tjej o börjar dansa...inget konstigt med det...sedan börjar de hångla
Ja ja tänkte jag, inte så att jag var superintresserad. När jag hade gått sedan så fick jag ett sms från honom (han såg inte att jag såg honom) "vart är du?"....öh jag har gått hem svarade jag
"jag vill träffa dig igen" skrev han då...mmm det kanske du skulle tänkt på innan du började hångla med en annan tjej...inte för att du har några förpliktelser mot mig men är du intresserad av mig så tycker jag inte du borde hångla med någon annan"
hans svar då "det är inte som det verkar..." hahah tillåt mig småle...jag är inte dum skrev jag och jag orkar inte med nåt strul. lycka till
IDIOT haha
Hur fan kunde du gå ut på en dejt med honom? Vad såg du i honom? Bara ett utseende som alla andra eller?! Vilken jävla omogen typ. Tycker synd om alla nördar som sitter och hoppas på någon, det är ju dem ni tjejer ska satsa på. Lovar er att ni aldrig hade blivit besvikna. Men tja.. deras utseende lär nog inte locka. Tyvärr något många går efter. Enkelt att märka när alla på dejtingsajter vill "veta vem de pratar med" Inget foto, inget svar. Som om det vore något spöke man talade till. Nä, de vill ha ett utseende för att enklare sortera ut dem som inte faller dem i smaken. Sedan klagar på de idiot killar de träffat på. Självklart, när de sorterar bort bra killar pga ett utseende.
Karma är vackert.