• Henkan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

har inte hängt här på ett tag, eller rättare sagt brukade hänga i en annan dejtingtråd här...

Iaf så har jag dejtat ett tag och träffat en jättetrevlig tjej som jag känner att jag vill satsa på, vi har bara träffats två gånger men det känns rätt för mig och vi har även talats vid ett antal gånger på telefon samt tidigare kontakt via mail dårå.

Eftersom att jag är ny på det här med att dejta så är jag helt blind inför ev. regler som finns... Jag läser om allt ifrån de som har sex på första dejten och alla möjliga galna grejer...

Vad gäller generellt liksom och hur ska jag beté mig för att få henne att förstå att jag är intresserad och vad ska jag göra för att locka fram hennes intresse?

Känner mig rätt osäker just nu som ni märker men det har liksom kryddats upp en del inför tredje dejten och det känns som att det är nu det gäller men samtidigt vill jag inte vara för på och för framåt liksom...

Jag tar väldigt gärna emot åsikter och tips om detta då jag känner mig lite i nöd just nu :)

• Henkan
    Anonym (ny) skrev 2011-09-26 21:25:35 följande:
    fast jag är inte sån som person, då är jag hellre själv. jag hatar flyktiga saker tyvärr :(

Kan bara jämföra med mig själv men jag vill ju ha jättelångsiktigt men kan inte gå in med den attityden direkt då man lätt skrämmer iväg er fruntimmer liksom... Man kan liksom både ta det lugnt och vilja ha det långsiktigt på samma gång, jag lovar :)

För mig tog det två år innan jag kunde gå vidare från mitt ex, trots att det var jag som gjorde slut... Jag provade en del innan dessa två år gått men det gick liksom inte... Nu är det en helt annan sak och jag känner mig ärligt sådär pirrig igen som jag inte gjort på väldigt många år...

Detta brukar såklart inträffa sådär lagomt tills då man vant sig vid ett nytt liv och tycker att allt är så bra med att vara själv och så... DÅ dyker HON upp i livet och hela ens tillvaro ställs på högkant och helt plötsligt så spelar det där andra ingen roll längre utan det är HON som gäller...

Här ser ni kvinnor vad ni gör med oss stackars män! =)

{#emotions_dlg.flower}

• Henkan

Såg att jag skrivit i den andra tråden som är asgammal... Skriver samma sak här:

Hej!

Har inte skrivit här på många månader

Passar på att meddela att jag träffat en fantastisk tjej via en dejtingsida och vi har varit tillsammans i snart fyra månader :)

Fortsätt kämpa, kan jag lyckas kan alla!

• Henkan
    Glädje58 skrev 2012-02-15 00:18:42 följande:
    Det där är bullshit

haha, det där lät bittert!

För mig krävdes det bara en uppåt 1000 mkt personliga och kreativa mail...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!