Inlägg från: lillangel |Visa alla inlägg
  • lillangel

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

En fråga till er alla- är de inte märkligt att folk geut sitt nummer direkt man börjat prata?
    pratade med en kille igår och så skrev ha- men du,smsa mig när du ska logga in så gav han sitt nummer? Förvånad jag skulle då ALDRIG ge ut mitt mobil nummer till en främmande person jag aldrig träffat,men sån är jag.

• lillangel
    Anonym (HP) skrev 2011-09-18 11:19:41 följande:
    Min dejt igår gick bra, vi gick först på en promenad runt i mitt bostadsområde och eftersom jag jobbar som förskollärare har jag många barn som grannar vilket såklart resulterade i att vi sprang på 6 st barn med föräldrar.
    En mamma stannade jag lite och pratade med och hon sa "och det här är pojkvännen förstår jag?", då blev det lite pinsamt och vi såg på varandra och skrattade lite och sa att vi inte vet det än =)

När vi kom hem så satte vi oss i soffan och såg på beck-filmen hämdens pris men vi hann bara till det att poliserna blev skjutna, sen hamnade vi i sängen istället och hade sex istället och det var mysigt. Sen gick vi och handlade sushi som vi åt hemma.

Ska träffas idag igen hemma hos honom så det ska bli trevligt =)  

men hur fan vågar man ta hem en främmande människa då? fattar inteFörvånad
  • lillangel

Idag mår jag dåligt, har vart med i HP till och från i 1 år,inte förens förra veckan började jag prata med en kille som fick mig att känna något på riktigt,vi tog varandras msn och vi prata där,sen fick han min facebook , vi prata rätt mycke i 3 dar och jag va sååå intresserad,de va speciellt för mig eftersom jag aldrig ens blivit intresserad innan,MEN nu ignorerar han mig och gjort i 4 dar,så nu tog jag bort han från msn och facebook och HP  blev så ledsen samtidigt som att han ser lite väl barnslig ut i min smak så va han ändå någon jag verkligen ville data,dom få jag tvingat mig själv träffa hat inte givit mig ett skit, svårt att bli dissad när man för första gången hittar någon man VILL träffa på riktigt

• lillangel

har någon dejtat masterpiece av er på HP ? 

• lillangel
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-07 21:31:03 följande:
    Nepp! Och nyfiken som jag är gick jag in ich skulle kolla hur han såg ut Men det finns ingen med det namnet?
    joho finns visst., va han som dumpa mig kolla in myrling då han dejtade jag för 1år sen :-P
  • lillangel
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-10-07 22:01:40 följande:
    ja myrling såg lite dragen ut! det är säkert flera här som dejtat samma grabbar, vore rätt kul att se hur åsikterna skiljer sig åt:)
    haha myrling han har såna ögon bara han va jätte trevlig,kom i sin Audi A4 opå detjet med en blomkvast  jag tror masterpiece tagit bort sig från HP,såg att han va inne på min sida för 1 timme sen men nu är han borta då,lika bra TÖNT som inte kan uppvakta mig.
  • lillangel

kolla in mellanmys då han pratar jag med nu...

• lillangel
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-07 22:26:37 följande:
    Precis...han finns inte där längre iaf Ska spana in den andra
    han har bytt namn nu till mastapiece ist .... så nu kan nu se han.

pratar med en mycke trevligare kille nu iaf  
  • lillangel
    kristinah skrev 2011-10-08 18:05:00 följande:
    lillangel - näe dina killar är alldeles för mycket killar för en gamling som jag. haha
    vad är det med sånna killar som du går igång på?
    haha vadå?bilen skiter jag egentligen i,mer att jag själv vill äga en sån men tyckte de va en fin grej att ta med sig blommor nej jag gick inte "igång" på den killen,därför jag inte träffade han igen-han va för ytlig för min smak.
  • lillangel
    Anonym (HP) skrev 2011-10-08 18:48:33 följande:
    Usch nu börjar jag bli nervös, det är mindre än 1 timme tills jag ska träffa en kille och gå en promenad, hoppas att vi hittar någon upplyst gångväg, känns ju egentligen lite sent att träffas halv åtta men det får väl bli så.
    ehh okej,skulle aldrig jag göra men aja :-S hoppas du har med dig tårgas och spray. hör av dig när du är tillbaka.
  • lillangel
    kristinah skrev 2011-10-08 19:21:03 följande:
    haha!!
    hahaha
  • lillangel
    Anonym (HP) skrev 2011-10-09 10:34:01 följande:
    Nä jag vet, det var lite dumt men det gick bra. Vi gick på en promenad ca en timme och sen såg vi en film och han stannade över natten.
    men hur fan vågar du sova med en främling? ni tar stora risker ni... tur att de gick bra.. och hoppas de kan bli nåt bra
  • lillangel

Alla är olika men själv orkar jag inte ens dejta mer en 1 i taget,knappt så jag orkar dejta alls fast jag vill egentligen, sen så kommer jag aldrig hitta flera st intressanta samtidigt heller, jag har hittat 3 intressanta på 1 år så är väl rätt kräsen eller konstig smak

HP- Ja såna dumma grejer gjorde man ofta som ung..man va odödlig
    Bellis - förstår hur du känner, men oftast brukar man hinna bygga upp de där rosa molnet innan man själv insätt att det är naivt och skadligt mot en själv  

• lillangel
    Anonym (ny) skrev 2011-10-09 20:16:41 följande:
    Fråga: hur länge tycker ni att det är ok att "dubbeldejta"?

JAg vet inte eg om jag tycker det är ok alls...jag har två stycken som jag är intresserade av nu och jag har lite ångest för att jag troligtvis kommer dejta dem "samtidigt": innan har jag som sagt bara dejtat en i taget o kollat av intresse. tycker inte det är så lätt att hitta så många som verkligen är intressanta.
    En sådan fråga kan bara du svara på själv enligt dina egna principer
  • lillangel
    ulfsas skrev 2011-10-09 21:39:54 följande:
    Fick för några minuter sedan ett vänligt SMS av en kvinna som ''hade kollat in mig på nätet en tid''
    Hon ville gå på fika...har varit på några blinddejter hitills...aldrig mer.
    Vet bara inte hur hon eller någon kan kolla in mig, har en blockad FB och hon är inte med på någon dejtingsajt heller.....
    what? skumt hmm och väldigt konstigt beteende .
  • lillangel
    ulfsas skrev 2011-10-09 21:58:30 följande:
    Hon skrev det i SMSet bland annat. Verkar trevlig osv men.....är detta vanligt?
    men har du ditt telefon nr inskrivet på din sida på dejtsidan lr va?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!