Inlägg från: lillangel |Visa alla inlägg
  • lillangel

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

En fråga till er alla- är de inte märkligt att folk geut sitt nummer direkt man börjat prata?
    pratade med en kille igår och så skrev ha- men du,smsa mig när du ska logga in så gav han sitt nummer? Förvånad jag skulle då ALDRIG ge ut mitt mobil nummer till en främmande person jag aldrig träffat,men sån är jag.

• lillangel
    Anonym (HP) skrev 2011-09-18 11:19:41 följande:
    Min dejt igår gick bra, vi gick först på en promenad runt i mitt bostadsområde och eftersom jag jobbar som förskollärare har jag många barn som grannar vilket såklart resulterade i att vi sprang på 6 st barn med föräldrar.
    En mamma stannade jag lite och pratade med och hon sa "och det här är pojkvännen förstår jag?", då blev det lite pinsamt och vi såg på varandra och skrattade lite och sa att vi inte vet det än =)

När vi kom hem så satte vi oss i soffan och såg på beck-filmen hämdens pris men vi hann bara till det att poliserna blev skjutna, sen hamnade vi i sängen istället och hade sex istället och det var mysigt. Sen gick vi och handlade sushi som vi åt hemma.

Ska träffas idag igen hemma hos honom så det ska bli trevligt =)  

men hur fan vågar man ta hem en främmande människa då? fattar inteFörvånad
  • lillangel