Inlägg från: Jojjo841212 |Visa alla inlägg
  • Jojjo841212

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

seriöst, så känner jag "vad e det för FEL på alla", efter att jag vart inloggad på nån dejtingsida...Antagligen så e det ju jag som drar till mej konstiga människor kanske....Bara pratat med ytterst få normala eller vad man ska säga....

Funderar på att börja dejta, typ ge alla en chans haha, jag hatar att bara prata över nätet, man får liksom inget grepp om människan då....men jag e rädd att antingen är de jag träffar astråkiga o dryga, eller så blir JAG jätteintresserad o inte han...osv osv...

Har ett HPkonto. NÅGON som haft fler än 2 lyckade dejter därifrån??? ^^

• Jojjo841212
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-29 09:09:28 följande:
    Idag är det en lunch-dejt bokad... gäller bara att hoppa upp i sadeln så fort som möjligt eller? Ja... så gör jag iallafall Tungan ute
    Pratade med killen i telefon igår, kändes bra. Men jag är lite fundersam över hans bilder på sin profil. Ena bilden är han snygg på och den andra bilden ser han lite ut som en gubbe... så jag fruktar att det är gubb-bilden som är den "riktiga" senaste, dagsfärska bilden av honom, usch vad jag känner mig ytlig när jag säger så... 
    Han hävdar själv att det bara är ca 1år mellan dem. Kan man förändras massor under ett år till utseendet?? 
    :) det e ganska förvirrande när de har massa olika bilder på sig, och är snygga på hälften o andra hälften ser....inte lika bra ut!!
  • Jojjo841212
    Bellis797 skrev 2011-09-29 09:37:09 följande:
    Det har jag och ett par ex därifrån också:) Gillar den sidan mer än de andra som jag varit på tidigare faktiskt..
    Men det finns absolut vissa konstiga människor där men en del kanske jag är konstig med.)
    jasså? det finns hopp alltså :) Har haft en jättekul dejt därifrån, men nu när jag pratar m fler personer, så får jag bara känslan av att det e nåt FEL på dom...
    Fast å andra sidan, så kanske de tänker likadant om mej ^^
  • Jojjo841212

hahaha ja man ska inte döma efter korten kanske :) har dock svårt för överdrivna pose-kort!! eller klassiska bar-överkropp...
    En lyckad dejt alltså? Vad kul!

Undrar hur många i denna tråden som dejtat samma personer förresten :) Kul tanke!

• Jojjo841212
    Bellis797 skrev 2011-09-29 09:56:59 följande:
    Men vi får la se, ska ses på söndag igen så...
    Vart i landet bor du?
    Jag bor i trollhättan :)
  • Jojjo841212
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-29 10:11:52 följande:
    Ja, det är väldigt förvirrande!! 
    Men nu blir det snart upp till bevis för hans del. Pratade precis med han i telefon igen.. han låter väldigt trevlig och nån som skulle kunna vara min typ.
    Skulle vara väldigt tråkigt om han nu ser ut som "hej kom och hjälp mig" och jag bara känner nej tack pga utseendet Obestämd 

Hej och välkommen till tråden förresten! Glad 

Jag är också helt klart ett fan av Hp.. tycker det har varit den bästa dejtingsidan jag har varit medlem på. Har även ett konto på Spray, men där är det ju så j-a dött, trist och tråkigt mestadels av tiden. Och SMW ska vi inte tala om... helt onödig sida skulle jag vilja säga. Men jag är icke betalande så det kanske sätter sina begränsningar? 
    Hej! O tack... :D
    Jag trodde HP skulle vara bra, hade hört nåt om den sidan...men jag vet inte, jag kanske dömer folk för fort?..

Haha, men jag tror att om man pratar m nån i tele mkt innan, o har annan kontakt, så kanske man har större acceptans sen, vad gäller utseendet? :)
  • Jojjo841212
    Bellis797 skrev 2011-09-30 11:25:04 följande:
    Vad kul att ni ska ses igen..
    Jag gillar ej dejting i och med fasen att man inte hörs o gå o vänta. Har pratat med min dejt från i lördags varje dag på tele alt sms skickande o så hörs man ej på en dag så börjar man undra.. jag e så dålig så vill man ej vara för på heller... Fick ett rätt neutralt mess imorse dock med ett godmorgon .. får se om han fortfarande vill ses på söndag.. it is up to him:)
    Men något man lärt sig är att är killen intresserad då hör han av sig helt enkelt oavsett om han har fullt upp eller inte.. ett mess kan räcka liksom..
    Ja, vill de ses så hör de av sej. Thats it. :)
    Är det andra dejten på söndag då? Vad kul! Jag kanske ska på dejt på måndag...men jag får se...kan inte avgöra på korten om han ser bra ut, eller förjävlig ut! Haha, då har man lagt upp konstiga kort!
  • Jojjo841212
    Anonym (HP) skrev 2011-10-01 11:15:50 följande:
    Jag har en dejt nu idag vid 15, vi ska träffas och bowla tillsammans har vi tänkt =) Är faktiskt rätt nervös för vad han ska tycka om mig, han känns speciell på något sätt, vi har pratat i timmar på telefon och allt har klickat jättebra. NU är jag bara nervös för att han ska tycka att jag är ful. Typ.
    så tänkte jag med...."tänk om han tycker jag e ful osv"...sen tänkte jag "mäh!! Tänk om JAG tycker att HAN e ful då"

Han går säkert o oroar sej för samma sak :) klickar det på tele jättebra, så känns det som att det kommer att funka när man ses också..!!!
    Lycka till iaf!!! :D
  • Jojjo841212

Haallo alla!
    oh jag kanske ska åka till Hbg nästa torsd på dejt med en kille/man som verkar såå rolig!

Fast nu blev jag nervös.
    Fast vi klickar verkligen via mail o så...samma humor....:D Vågar man eller?

• Jojjo841212

det störda e att det blir den andra killen jag dejtar fr hbg...varför bor alla intressanta i skåne??? :(

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!