• koas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-26 19:38:26 följande:
    Åh va kul! Välkomna!

Nu kommer en fråga till er.

Har snackat ett tag med en kille (han jag nämnde i förra tråden om ni minns) Vi hade bestämt att träffas idag. Hans förslag. Vi hördes i förmiddags och han var "taggad" tyckte det skulle bli kul och vi bestämde att ses kl 19.

Vid 16 skickar han ett sms och ställer in. Såhär skrev han, ordagrant:
    "Otroligt nog har jag gått och febrat ner mig i eftermiddag..Skit! Så måste nog ställa in ikväll med andra ord. Hoppas en annan gång! Ledsen/ Hans namn"

Jag har svarat på det sms'et men vill först höra vad ni tror om det?!

Bara att vänta och se....det kan ju stämma men jag blir alltid lite misstänksam. Det ser ju rätt uppriktigt ut iallafall.

Kvinna, 39, två tonåringar hemma, bor strax norr om stockholm och singel sen fem år här förrestenGlad

• koas

Hej, nu har jag inte hängt med i tråden men en sak jag funderat på är det här märkliga mailandet. Om någon som verkar intressant mailar mig, så brukar jag svara och fråga något om personen så att man får igång nån sorts konversation. Det jobbiga är att ganska ofta blir det jag som frågar och den andre som svarar efter ett tag, det kommer liksom ingen motfråga....De kan berätta väldigt ingående om sina liv och så men då tappar jag  intresset efter ett tag eftersom halva grejen med dating är att någon är lite nyfiken på mig också! Nån som känner igen sig? Vad gör jag för fel? 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!