Inlägg från: Anonym (beginner) |Visa alla inlägg
  • Anonym (beginner)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Och jag som hittat en person som det sprakar med och det var han som tog kontakt. Vi kom så långt att han sa i söndags att han går in i jobbvecka från måndagen och inte kommer vara inne så mycket på sidan. Istället frågade han efter min msn. Vilket han fick.
    Jag har sett honom inne i måndags under 10 minuter, när jag själv inte var inne.

Men han tar ju aldrig kontakt. Och jag är otålig och kan inte sluta tänka på honom. Varför är inte han lika på då jag upplever det så när vi chattar, nu känns det som om jag inte är viktig alls. Förvirrad är bara mitt förnamn!

Usch så svårt detta är.

• Anonym (beginner)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 22:12:28 följande:
    fattar ingenting. hur "sprakar" det? Vad har hänt? har ni setts eller har ni skrivit till varandra, isf hur mkt?
    Vi har chattat. Och jag vet inte alls vem han är eller hur han ser ut. Men det känns så rätt i allt vid inboxat varanda och bubblat i chatten. Inget sexuellt utan tankar som flyger från skoj till djupt allvar. Och så att upptäcka våra gemensamma nämnare. Så för mig blir det mera laddat eftersom hjärnan myser. Och hjärnan är min erogena zon!

Och nu så är det dött. Och vi har haft så bra kontakt i flera veckor, sedan vi hittade varandra. Under hans semestertid. Han varnade mig att han skulle börja jobba nu i måndags och ville därför ha min msn för att han inte skulle vara inne på dejtingsidan så mycket. Hans initiativ för det mesta, men jag har ändå inte varit utan initiativ själv. Jag är otålig och vill prata med honom lika mycket som under semestern och han ligger lågt.

Då blir det hjärnspöken och tankar om att jag kanske läst in för mycket.

Och detta är min första period på dejting via nätet. Novis med andra ord. Och har så mycket förvånade tankar om mig själv. Då jag blitt handlöst förälskad i en person bara genom dennes ord. Jag var inte ut efter kärlek utan vänner att göra saker med.
  • Anonym (beginner)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 22:38:02 följande:
    men det kanske bara är så enkelt att han jobbar mkt nu o han är trött o helt enkelt inte orkat logga in på msn? han kanske inte lagt ner det utan bara har fokus på annat just nu?
    Ja så enkelt kan det vara. Absolut!

Men ändå, så gör min egen person mig otålig och förundrad över att jag kanske läser in för mycket. Trodde aldrig att jag skulle kunna bli förälskad i ord. Jag som sagt att förälskelse kommer om personen doftar rätt pga feromoner. Nu är jag förälskad i en okänd man för att vi klickar i samtal. Och visst är hjärnan min erogena zon, men det jag var något jag tänkte hade att göra med doft, syn och relation i kombination.

Jag får se tiden an.
  • Anonym (beginner)

Och min nätdejt visade sig vara en heting med underbar förmåga till ovanligt bra sex. Och så har han sambo och är sexmissbrukare!

Men jag ångrar absolut ingenting för det var roligt så länge jag orkade med dubbellivet hans. Hade mina aningar, men gjorde inget bryt före jag visste säkert. Så bra sex var det!

Nu sörjer jag sexet mera än honom, trots att han hade många fina sidor med. Allt är inte svart eller vitt. Men jag tycker synd på hans kvinna, som inget vet.

Och synd om mig själv, när han är min nya referens på extra bra sex

• Anonym (beginner)

Ja jisses så kul det är med nätdejting!

Jag har just nu tre potentiella på gång.

En i Stockholm, en i Norrtälje
    och sen en träff till från mina hemtrakter nu på lördag.
    Den senaste känns hetast just nu!

• Anonym (beginner)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-31 06:19:07 följande:
    Färsking: va??? Skojar du?? Fly fältet så fort du kan!!!
    Eller så är han inne på sådana tag och ville testa henne om hon är med på noterna.
    Inte behöver det vara något psyko för det!

Men visst kunde han kollat med henne lite mildare, det säger jag inget om.
    Han kan vara en man som är inne för rough sex bara. Hårda tag.

Varför alltid tycka det värsta om människor som avviker lite?
  • Anonym (beginner)
    Anonym (huggen i ryggen) skrev 2011-10-31 21:34:27 följande:
    Shit. Mitt förtroende för kvinnosläktet var fan inte stort, men nu är det lilla som fanns utraderat helt.

En invandrare såklart, och skitstövel. Ännu en våldtäkt. Men vänta nu..

"Usch jag tror jag borde ge honom en rättvis chans till".

Var tvungen att ventilera detta med min gode och kloke vän och han formulerade sig i följande visdomsord:

"oj, verkar som han har henne nu
    smart av honom att trigga hennes djuriska instinkter
    hennes förnuft får verkligen kämpa för att förklara det
    ... men hon är en slampa
    som gillade det
    den dominanta hannen
    det triggar alla honor
    ska hon knulla med honom igen men först förklara att hon inte gillade stryptaget?
    då har han redan vunnit
    då har det lönat sig"

Såå tragiskt att han har så rätt..
    Kunde inte sagt det bättre själv! Jag förstår precis vad ni resonerar om.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!