Inlägg från: Anonym (huggen i ryggen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (huggen i ryggen)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Fy fan alltså. Här har man investerat månader av chat för att lära känna en människa. Allt känns bra, hennes profilbild är en ansiktsbild som hintar om en späd och fin liten donna. Hon tränar mycket vilket fick mig att reagera med rädsla för att hon var nåt fitnessfreak.

Nu har jag luskat reda på fler bilder på henne. Helkroppsbilder. Fanns inte i mina tankar att hon skulle va en padda! Hon är en padda! Känner mig så grymt besviken. Finns inte en möjlighet på denna jord att jag skulle kunna falla för detta träsktroll. Vad gör man nu? Vi har bestämt en dag då vi ska ses. Hon är ju bra på alla sätt och vis förutom att hon ser ut som hon gör. Bästa vore väl om hon sagt det lite tidigare.

Ska man bara försvinna utan att säga varför? Ska man ses en gång ändå bara för att va snäll? Ska man säga som det är? Vill henne väl, inte såra henne och absolut inte skapa några förhoppningar hos henne. Verkar va en jättebra människa.

Hade kunnat tänka mig ha henne som vän innan om gnistor uteblivit efter första mötet, men har svårt att ens se den möjligheten nu när jag sett den nakna men påklädda sanningen om form och figur. Usch va ledsen man blir.

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-12 11:57:22 följande:
    Men vad menar du med att det bästa skulle varit om hon sa det lite tidigare? "Oh, by the way - jag ser ut som en padda" Det är ju DIN bedömning av henne. Hon kanske inte allt tänker att hennes kropp skulle vara några problem för dig?
    Menade att det hade gjort saker enklare om hon visat helkroppsbilder innan. Jag förstår att man vill framhäva sitt bästa jag på de bilder man visar upp. Som kille är det väldigt viktigt hur man framställer sig själv för att ens kunna initiera en kontakt. Som tjej får man väl inviter och förslag enbart pga sitt kön, att våga vara ärlig borde löna sig i längden :-P

Men det är väl mitt fel också. Jag bad aldrig om fler bilder eller frågade om volymen på hennes kroppshydda. Längd och ansikte räckte för mig. Jag lurar nog mig själv också genom att tro att det inte spelar så stor roll. Vill inte att det ska göra det.
    Jojjo841212 skrev 2011-10-12 21:48:08 följande:
    känns det verkligen helt omöjligt att det skulle kunna klicka ändå mellan er?
    Jag ska nog ge henne en chans för vänskapens skull ändå. Det är för mycket investerat för inte göra det.

Men haha, jag vet ju hur det kommer gå med min tur, hon kommer falla som fura. Är man kall och avståndstagande fastnar tjejer för en som flugor på ett flugpapper..
    Jojjo841212 skrev 2011-10-13 08:59:07 följande:
    Ibland e det så ja, med killar också faktiskt. Ju mer avståndstagande man är, desto mer vill de ses osv.
    men nya vänner e ju heller aldrig fel. Var bara ärlig utan att vara elak. :)
    När ska ni ses?
    Vi ska ses på ett fik på söndag. Det som är bra är att jag kommer komma förberedd till mötet med alla kilon som sitter på denna trevliga tjej. Vet inte hur det hade gått annars, svårt att dölja chocken misstänker jag.
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-31 19:02:22 följande:
    Jag gillade det inte men för en gångs skull så blev jag HELT ställd.

Och detta var alltså min kollega.... usch jag som gillade honom som fan innan.... nu ska jag inte dra in olika kulturer alls i detta men jag hade gärna träffat en invandrare innan, jag gillar att ha lite olika syn på livet och att lära av varandra men efter den här förstaupplevelsen så är jag så sjukt bränd, jag är så ledsen för att JAG tillät detta hända, jag skulle sagt något men jag lovar jag blev helt... ställd, helt... jag var rädd. Jag blev rädd att om jag sa ifrån tillslut så skulle det bli ännu värre så jag trappade liksom ut allt, för att inte reta upp honom eller något.

Usch jag tror jag borde ge honom en rättvis chans till, jag hatar att detta hände. Han är väldigt stor och väldigt vältränad och stark, jag var rädd, jag var dum som inte sa ifrån mer.

Så, nog med ältande. Detta ska inte få förstöra hur jag är som person i grunden, han är en individ som gjorde fel, inget annat.        
    Shit. Mitt förtroende för kvinnosläktet var fan inte stort, men nu är det lilla som fanns utraderat helt.

En invandrare såklart, och skitstövel. Ännu en våldtäkt. Men vänta nu..

"Usch jag tror jag borde ge honom en rättvis chans till".

Var tvungen att ventilera detta med min gode och kloke vän och han formulerade sig i följande visdomsord:

"oj, verkar som han har henne nu
    smart av honom att trigga hennes djuriska instinkter
    hennes förnuft får verkligen kämpa för att förklara det
    ... men hon är en slampa
    som gillade det
    den dominanta hannen
    det triggar alla honor
    ska hon knulla med honom igen men först förklara att hon inte gillade stryptaget?
    då har han redan vunnit
    då har det lönat sig"

Såå tragiskt att han har så rätt..
    Glädje58 skrev 2011-11-01 17:45:24 följande:
    Ja, gör det... kul att få höra reaktionerna

När jag efter en tid på HP inte hade fått nåt napp, så beslöt jag mig för att skapa en ny profil. Ett riktigt rövarsle till karl. Tror du inte att jag fick mejl då? Visserligen inte så att någon var intresserad, men de var nyfikna på personen. Jag blir så himla trött...
    Precis min poäng :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!