Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Tjing tjing!! Jag hoppar in i den här tråden inför mitt hopp in i nätdejtingträsket.
Jag hoppas jag lät tillräckligt käck för att ingen ska ana att jag är nyseparerad, sårad och bitter efter ett längre förhållande. Bröllopsplaner ena veckan och dumpad nästa. Ibland svänger livet i 180 grader. Men jag inser att det inte var mitt fel att mitt ex inte kunde hantera sina tråkiga uppväxt och var ständigt i fara för missbruk.
Meeeen. Hur gör man för att träffa karlar nu för tiden? Jag har tidigare dejtat en hel massa på nätet och det jag minns är att det finns idioter, töntar, småpojkar och annat bös där i massvis. Sen finns det en och annan stjärna men de är svårfunna och ännu mer svårfångade.
Hur som helst slutade nätdejtandet när jag hittade mitt ex i riktiga livet. Konstaterade att nätet inte var min grej.
Men.....nu är jag där igen. Tog en första vända på nätdejtingsajterna och insåg att utbudet är ännu sämre än det var tidigare. Jag blev väldig negativ. Betyder det att jag inte är redo ännu eller har det blivit sämre?
Känner att jag inte har tid att riktigt läka mina sår dock innan jag börjar tjuvkika på marknaden. JAG VILL HA BARN...innan det är för sent.
Funderar på att skriva en beskrivning på sajterna i typ denna stil.
"Snygg, nydumpad, bitter kvinna söker trogen, uppvaktande man som vill gifta sig och ha barn bums. /Yours forever"
Tror ni den kommer att funka? Kommer mina maillådor svämma över av brev från drömprinsar?
Som ni förstår är jag rena katastrofen och behöver massor av råd och hjälp.