Inlägg från: Anonym (för kräsen?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (för kräsen?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hej på er! Vilket tålamod ni har med era dejter. Hoppas ok att jag hoppar in?:) Skulle verkligen behöva lite perspektiv.

Jag har genom åren till och från nätdejtat. Nu har jag nyligen slutat träffa en kille som jag träffade på en fest. Vi sågs ett par månader och jag tyckte verkligen om honom Det är väl kanske lite mitt fel att vi slutade ses för jag tog "snacket" när jag visste att det var för tidigt för det egentligen..men tålamodet..

Men nu nya tag igen, knappt så jag orkar längre, tycker inte det är så kul att dejta egentligen...i början var det lite roligt men nu vill jag bara träffa Honom! Var på en dejt i veckan, var jättenervös innan, för han var verkligen en 10-poängare, toksnygg och jobbar som personlig tränare. Jättetrevlig också. Men jag kände lite att han kanske är lite för snäll för mig? Jag brukar falla för drivna killar, karriärkillar (kanske eftersom jag själv är en karriärtjej med höga krav på mig själv). Jag gav inte allt på dejten och tänkte att vi ses nog inte igen, men han hörde av sig och vi ska ses i helgen igen..så får vi se...jag är kanske jättelöjlig nu och det är alltid små detaljer jag hakar upp mig på. Men kan det bli ett problem att vi har så olika inkomst och karriärambitioner i längden...

Så typiskt mig att ta ut sånt i förskott!

Jag har en annan dejt inbokad på tis...sen några "bubblare" jag tror jag avvaktar lite med...

• Anonym (för kräsen?)

Sorry, glömde presentera mig själv. Över 30, inga barn, var ca ett år sen jag hade en pojkvän och inte bara dejtade.

• Anonym (för kräsen?)
    Glädje58 skrev 2011-11-03 22:56:36 följande:
    Välkommen. Det låter som du har en del att tillföra här i tråden  Solig
    tack, jag hoppas det, får läsa in mig lite på hur det går för er andra för att få lite hopp igen:)
  • Anonym (för kräsen?)
    Glädje58 skrev 2011-11-03 22:59:32 följande: