Inlägg från: Anonym (kär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kär)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vill bara dela med mig om hur de kan vara..  :) Separerade för ca ett halv år se'n, vårt förhållande va dött sedan ganska lång tid tillbaka.. Jag gick med på MP och EK före sommaren  och har under dessa månader träffat 3 killar , alla var lika trevliga i verkligheten som när vi mailat, 2 av dem kände jag de där lilla ''extra'' med. En av dem är jag tillsammans med sedan 2 månader tillbaka, trodde aldrig jag skullle träffa nån så snäll o underbar kille.. Jag hoppas att de håller i sig!!
    Jag tycker man kan ''läsa av'' ganska lätt när killar skriver hur de är i sitt ''sätt'' i verkligheten. Bra att va ärlig mot sig själv och ha klart för sig när man börjar söka vad det verkligen är man söker.. Gå på magkänslan.. :)

• Anonym (kär)
    Anonym (e) skrev 2011-10-22 16:33:04 följande:
    Tycker ni förresten man ska "erkänna" hur nervös man är eller det är avtändande?

Vi har ju båda barn det är väl ett bra ämne att fråga om dem eller?

Spännande med en första dejt idag :) Jo, ja tycker nog man kan erkänna det, fast man kanske inte behöver erkänna att man är jääätte nervös utan säga att  man är lite nervös.. Det är säkert de flesta.. ;)

Eller hur, barnen brukar jag tycka är ett bra samtalsämne..

Stort Lycka Till!! 
  • Anonym (kär)
    baby81 skrev 2011-10-22 18:42:55 följande:
    Jag träffade min sambo på EK för lite mer än 1,5 år sedan... Det går att hitta bra killar på nätet som det klickar med. Vi blev sambos efter 7 månader och har nu bott ett år tillsammans och planerar barn =) *lycka*
    Låter härligt :)
    Jag tycker oxå det känns lätt o hitta killar på nätet, är nog ganska bra på o ''känna av '' vad de är för personer på nätet så man slipper rötäggen ;)  Eller så har jag bara haft tur... :)

Både MP och EK är bra sidor tycker jag, men flest trevliga killar som passa mig på EK tyckte jag.. 
  • Anonym (kär)
    Anonym skrev 2011-10-22 20:12:17 följande:

För en oinsatt: EK?

E-kontakt, kolla längst upp på förkortningar :)
  • Anonym (kär)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-22 22:51:55 följande:
    har ju kontakt med den där killen som är 11 år äldre än mig. Han har tonårsbarn...hmm är det inte lite lurigt att ge sig i kast med en sån sak??
    Har inte träffat honom än men det han ger sken av är allt jag någonsin velat ha. Han verkar vara otroligt omtänksam och givmild! En familjeperson...känns som om jag alltid blir besviken när jag väl träffar personen sedan
    Jag känner inget "pirr" när jag pratar med honom men känner en värme och ett intresse för en person som verkar otroligt trevlig

Bara o hoppas att de kan vara nå't att ha då :) Har själv 2 barn varav ena inte är så långt från tonåren o samma med killen jag är tillsammans med, våra barn går jätte bra ihop..
    Ibland känns de som att jag funderar för mycke o letar fel, man vill så gärna att de ska fungera, slippa leta vidare.. Lycka till! :) 
  • Anonym (kär)

Haft 3 dejter under min internet-dejting-tid och 2 av dem kom hem till mig 1:a gången.. Jag lyssnade  på min magkänsla att de va bra killar man kunde lita på o de stämde :) Båda gångerna har jag sagt till en närboende kompis vart jag är och med vem :) Ganska skönt o tryggt o va hemma hos sig när man endå är så nervös  i början...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!