Anonym (Bored) skrev 2011-11-06 22:46:53 följande:
Nej absolut inte! Det finns inget jag hellre skulle vilja nu än att finna en kvinna att helhjärtat ta till mig. Allt annat i mitt liv är så nära perfekt jag kan tänka mig förutom att jag inte kan finna rätt kvinna.
Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-06 21:56:27 följande:
Som någon redan skrivit, är du rätt för att hitta rätt? Om hon nu verkade super o du ville träffa henne igen så varför sa du inte bara nej till att följa med upp? Tror det handlar mer om dig än kvinnorna du träffar!
Vad menar du med "rätt för att hitta rätt"? Hur skulle jag kunna vara fel för att hitta rätt? Varför skulle jag tacka nej till en whisky och fortsatt samtal? Man måste inte kopulera bara för att man följer med någon hem!
Självfallet handlar det om mig och hur mitt hjärta prioriterar. Jag kan inte falla för en lössläppt kvinna och det är inget jag kan påverka.Jag har försökt förklara detta tidigare men någonstans verkar förklaringen passera utan att gå in. Det är INTE mig jag skall vara tillsammans med. Jag skulle aldrig falla för en kvinna med MITT beteende. Därför blir det aldrig ett förhållande om de låter det gå för fort fram.
Återigen, jag kan inte vara den som säger nej. Det MÅSTE vara hon som säger nej och drar ut på det hela. Allt annat är otänkbart.
Vad skulle jag tjäna på att provocera?
Du gör ett bra jobb att bevisa motsatsen till att du vill ha en lång relation.
Försök att lyssna lite på vad som sägs här, du gör bort dig totalt med ditt beteende. Den enda som är slampig är DU. Du beskriver ju varenda vecka hur du knullar främlingar!
Jag hade sprungit lång väg om jag träffat dig, och märkte hur högtravande du snackar men vill ändå ha sex direkt. Det är ju inget ovanligt bland män, att de snackar runt men håller tunt.