Inlägg från: An0nym0us |Visa alla inlägg
  • An0nym0us

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

juni2009 skrev 2011-08-22 21:20:49 följande:
    Känns som man aldrig kommer hitta nån! Är så trött på att "leta" på nätet efter killar... Finns det ingen här inne till mig:)

Sluta leta så finner du...

Eller så kanske nätdejting inte är för dig.

Jag vet att det inte är något för mig eftersom att jag är en romantiker  och tror på ödetSkäms

Men ja...Prova att "ragga" på t-banan eller i mataffären eller nåt...Ibland finner man kärleken på dem mest underliga platser.

• An0nym0us
    Anonym (e) skrev 2011-10-03 15:44:25 följande:
    Åh han vill komma och hälsa på verkar det som! men eftersom vi har 50mil ifrån varandra så tvekar jag... jag kan ju inte erbjuda honom att bo hos mig jag känner ju inte honom.

Hade ni vågat lämna ut er på facebook?  

Kan han inte ta in på hotell eller motell? Tycker INTE du ska låta han stanna hos dig iallfall...

• An0nym0us
    Anonym (HP) skrev 2011-10-08 18:48:33 följande:
    Usch nu börjar jag bli nervös, det är mindre än 1 timme tills jag ska träffa en kille och gå en promenad, hoppas att vi hittar någon upplyst gångväg, känns ju egentligen lite sent att träffas halv åtta men det får väl bli så.

Skulle aldrig gå på en promenad, speciellt inte när det är mörkt ute, med en okänd kille.

Första dejten bör man gå på nåt café eller restaurang där det är mycket folk.

• An0nym0us
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-23 21:15:12 följande:
    Jag har tagit hem alla mina förstadejter till mig för att få en mer avslappnad stämning, bjudit på mat osv. Det är mitt tips, en film, rödvin, och om det klickar så har man inte långt från sovrummet, klickar det inte kan man bara be dom gå så är man hemma redan ;)

Och det är ju jättesmart! verkligen!

ta hem en snubbe man knappt känner.

• An0nym0us
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 00:19:11 följande:
    'rligt jag vill inte att dejten är kvar men nu så insisterar han på att sova över för att slippa åka nattbussarna... jag sa att jag ska åka till pappa vid 08:00 imorgon bitti och han ba "jamen lugnt jag åker tidigt" faaan då måste ju jag gå upp tidigt... morr

Jag skulle helt enkelt säga att jag inte är bekväm med att han sover över, sen får han acceptera det.

Sätt ner foten om du inte vill att han sover över.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!