Inlägg från: Anonym (jag innan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag innan)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Tillägg...badoo....e så skoj, mkt trevligt folk :))

Kvinna, över 30, singel i typ 7-8 mån.

• Anonym (jag innan)

Skriver med flera trevliga, pratade med en grymt rolig kille i telefon igår, bara skrattade...hmm men e sjuk just nu, så kan inte träffa honom..får se om den sköna känslan håller i sig..e annars ganska spontan, bättre att träffas snabbt, då visar sig sannigen.

Å ni som får konstiga mail, svara inte eller blocka, livet e för kort för att skriva med puckon.

• Anonym (jag innan)

som tjej vill jag bara säga, at det räcker med hej och några vanliga frågor! Det avgörande e ju om man kan konversera text,  om humorn finns, om man förstår varandra(läsförmåga).

Hur man skriver och svarar brukar säga en del om någons personlighet. Har en handfull urtrevliga mogna män, jag är nyfiken på. Speciellt en som jag ringde häromkvällen, var kanon. Vi skrattade verkligen och klickade på det sättet, så är nyfiken och ska försöka träffa honom på Onsdag, men jag är inte naiv..jag vet att verkligheten alltid avgör..antingen finns ngt där eller inte. Gillar folk som vågar ta initiativ och låter bli att tala sex och kan vänta med det, vill ju att de ska tycka om mig som person ju....suck. Jag vill ju bli attraherad av en personlighet!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!