Klöset skrev 2011-12-05 12:34:18 följande:
En gång lagade jag mat och gjorde jättefint, med stearinljus och allt. Jag hade fixat och donat hela dagen för att han skulle komma och få en mysig kväll. Det första han säger är "fy fan vad stora lökbitar" sen vräker han i sig allt på fem minuter och sen lägger han av värsta rapen. Inte ett ljud om att det var gott. Sen går han in och sätter sig vid min dator.
En annan gång gjorde jag stek (i gryta) och skulle ha klyftpotatis och lite sånt till. Då var det ju superfel (sa han när han kom och jag hade stått och puttrat steken i två timmar och allt var nästan klart) det är ju inget gott (fast att han sa att han gillade det innan, och detta sa han innan han hade smakat ens),
En annan gång hade jag färgat håret och gjort mig jättefin. Han säger inte ett ljud......
Jag frågar om han inte ser att jag har färgat håret (jag ville ju vara fin för honom) och han sa "sånt ser inte jag" och sen var det inte mer med det.
Det låter säkert inget speciellt men det är sätter han säger det på. Hans nonchalans. Han bryr sig liksom inte så länge det inte handlar om honom och hans bilar.
Fast det där visste du ju när du blev ihop med honom.
Jag förstår mig inte kvinnor som gnäller på sina karlar för att de är som de är. Då är det väl sig själva de ska gnälla på då, för att de blev ihop med dem.