-
hittar honom heller intelillangel skrev 2011-10-07 21:17:14 följande:har någon dejtat masterpiece av er på HP ? -
myrling ser bara full ut på sitt kort - sånna går bort! direkt!
-
huga - sånt KRÄKS jag på...det får mig att må lite illa när en bil är så vitkig och man tar till en knippe blommor...HAHA...tror inte att vi har samma smak på män iaflillangel skrev 2011-10-07 22:09:27 följande:haha myrling han har såna ögon bara
han va jätte trevlig,kom i sin Audi A4 opå detjet med en blomkvast
jag tror masterpiece tagit bort sig från HP,såg att han va inne på min sida för 1 timme sen men nu är han borta då,lika bra TÖNT som inte kan uppvakta mig. -
lillangel - näe dina killar är alldeles för mycket killar för en gamling som jag. haha
vad är det med sånna killar som du går igång på? -
haha!!lillangel skrev 2011-10-08 19:07:10 följande:haha vadå?bilen skiter jag egentligen i,mer att jag själv vill äga en sån men tyckte de va en fin grej att ta med sig blommor
nej jag gick inte "igång" på den killen,därför jag inte träffade han igen-han va för ytlig för min smak. -
Ulfsas - det kanske inte är helt svårt att räkna ut - jag tror att jag skulle kunna hitta dig abra utifrån info som du lagt ut i trådar här på FL...men det är inte jag som sms:at

-
Cosan....var finns du på nätet (ja förrutom här)
har du nån HP-pres...eller lust att bjuda in mig på brunch?
tyckte det lät roligt jag
snabbragg på FL....vill ha nåt att göra i helgen -
men va...du bor jättelångt bort - du hinner garanterat städa innan jag kommer.
men det blir nog inget - sorry -
Näe, det var INTE dammet som stod kväden för vår lycka Cosan. Det var avståndet ju. Nog för att man kan pendla till Skåne från stockholm....men det var nåt som kändes för långt helt enkelt.. ;)
-
oj voj - ja du Bored - jag tänker inte ens kommentera.
Du verkar mer intresserada v att trixa med ord och formuleringar än försöka förstå att en kvinna som kasnke varit utan sex i månader eller t o m år, kanske har rätt så lätt att gå igång på någon som låter en dricka sig onykter och sen följer med upp i ens lägenhet på en sk whisky.
Jag tror att du får leta länge om du ska hitta nån som passar in på alla dina kriterier.
Och en sak har jag iaf insett med åldern, att det inte finns någon som är helt och totalt perfekt. Men det finns en hel massa trevliga roliga må-bra-personer som man kan känna känslotr för - utan att det msåte passa in i ramar och förordingar uppsatta rent intellektuellt.
hoppsan
jag kommenterade visst ändå....