Inlägg från: Anonym (oseriös?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (oseriös?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag registrerade mig på MP häromdagen, för att känna på det och se om, ja man vet ju inte. Så är jag som jag är, jag svarar på meddelanden och kan skämta lite, hur mycket hopp ger det? Jag är rädd att jag ger mer hopp än jag vill ge, och samtidigt vill jag inte varar oartig, dock är jag ärlig. Finner jag att jag nog inte kommer vilja fortsätta konversera, för inget annat vill jag ändå än så länge, så beskriver jag det på något hyggligt sätt.

Men jag känner att jag inte kommer vilja gå närmare in på bekantskapen på ett bra tag, att ha lite kontakt på distans känns bra, men är jag för oseriös, ska jag lägga ner då, för ett tag? Jag betalar inte heller, för så intresserad av att komma långt är jag inte.

Osså, jag vill inte bli igenkänd, så jag har inget foto. Tänkte vänta med det till jag känner att jag verkilgen vill finna någon genom nätet.

Är jag oseriös, ska man inte "prova på" med min inställning, d v s enkel kontakt på distans med ärlighet?

• Anonym (oseriös?)

Hi hi, uppdaterade att jag söker både män och kvinnor i snabbdatat, skrev sen i presentationen, överst eftersom det syns utan att gå in på personen, "män för socialt utbyte kanske mer, kvinnor för endast socialt utbyte inte mer".  Men så uppdaterades bara snabbdatat, väldigt många färre som kollar nu, ho ho. Men jag tror presentationen kommer uppdateras under kvällen.

Får väl se om jag liksom får börja om, jag är ju inte så angelägen.

• Anonym (oseriös?)

Bytte till HP, jag är inte värd VIP-plus-avgiften, som icke betalande på MP, he he. Men vad tusan trots att jag inte har bild, så blir det jobbigt att va artig och svara, för gör jag det så får jag svar tillbaka. Får nog svara lite mer "otillgängligt". Har ni tips på trevliga tack men nej tack?

• Anonym (oseriös?)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-12 13:48:59 följande:
    Så jag har nu under låååång tid funderat på om jag söker en framtida partner hos rätt sorts killar, verkar uppenbarligen inte så, så jag har börjat fundera på om jag måste tänka om/tänka annorlunda i mina val... därav funderar jag på om det kanske är bättre med kärlek som kan växa fram om det nu är möjligt?
    Hej du är så aktiv här så jag tror jag kan citera nå gammalt. Jag vet inte hur gammal du är, den typ du faller för kanske även finns som har dina drömmar, men kanske är de äldre?
  • Anonym (oseriös?)

Jag blev förvirrad, taggar ner ett tag. Men det är möjligt att jag återkommer. Vilken djungel, å om man säger så: vissa stunder i livet hamnar man i vissa relationsvärderingsgrupperingar där värderingen av hur relationer ska vara, mötas etc har gränser inom olika intervall. På en vecka känns det som jag stött på alla relationsvärderingar oavsett livsstilsgrupp från ta det såå försiktigt till trekantshistorier och hej och hå. Lite road är jag ändå. Skrattande

• Anonym (oseriös?)
    Lilly11 skrev 2011-11-14 19:28:45 följande:
    Ja, eller att du längtar bort från din hemmiljö kanske. Själv skulle jag vilja fly till västindien. Någon som vet om en bra dejtingsajt för västindienbor?
    Längesen du skrev detta, men Couchsurfing.org är nog inte så dum idé för att nå ut till världens enskilda personligheter på ett ledigt sätt. Anar dock att du inte var såå seriös, för couchsurfing kan funka, seriöst, hälsningar från Oseriös  Glad
  • Anonym (oseriös?)

fanken jag blev osugen bara av att se foto, lite ny på nätet fortfarande, har ni testat date med någon som ni inte föll för på bilden utan bara av vad ni skrivit till varandra? kanske snackat också?

• Anonym (oseriös?)

hm ett gammalt inlägg har gett min anonyma alias. Nu är jag mer seriös.

Är det nån som vill ha en bondpojkshunk? Bo i levande landsbygd, ha sex varje dag, vara självständig, kanske ha häst, karln verkar klok, lyssnande, viljestark, men inte så livserfaren, kanske tar en bondgård tiden till bred livserfarenhet från en.... Jag vet en, tror inte på mig och han. Får en "under solen"-känsla, vilket jag tror passar en del, men inte mig. Tycker han är värd en riktigt sugen tjej.

• Anonym (oseriös?)

förresten, jag har vunnit en kväll med personlig tränare Flört

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!