Inlägg från: Pelle 7210 |Visa alla inlägg
  • Pelle 7210

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag tycker mig ha märkt på dejting sidorna att har man 4 barn så ligger man inte så bra till för en dejt.
    Någon mer som märkt av det tjejer eller killar  

• Pelle 7210
    Niklas2k skrev 2011-11-22 20:33:39 följande:
    Inte när man har 3 heller!

Kan det vara så att tjejer är mer tveksamma till att killen har många barn än tvärt om
  • Pelle 7210
    Glädje58 skrev 2011-11-22 20:40:58 följande:

Kan det vara så att man känner att det är många som man ska tycka om när man slår sina påsar ihop. Det är inte alltid så att personkemin stämmer med barnen. Ja, jag vet inte...

Visst kan det vara så men man vet ju inte hur kemin är innan en träff
  • Pelle 7210
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-22 20:50:25 följande:
    Nä, tror det är samma åt båda håll. Gränsen verkar vara någonstans vid tre. Kanske redan två.. osäker.. jag har tre, å det verkar extremt avskräckande. (en gång för länge sedan skrev jag mina tvillingar som "ett" barn, bara för att bli aningen mer anonym; och då fick jag betydligt mer napp än när jag skriver rätt ut att jag har tre barn)

Lycka till med era dejter. jag är rådepp just nu, så blir inte mkt dejtande för mig.. lite moment22 när man vet att man skulle vara en mkt lyckligare människa av lite fler kramar och mer närhet, men pga av att man är så låg, inte direkt är en attraktiv tilltänkt partner..  

Det är tråkigt att du mår så hoppas det lättar snart .

Kanske är så att har man många barn så är man mindre rädd att träffa någon med många barn 
  • Pelle 7210
    Millicent skrev 2011-11-22 21:03:26 följande:
    Jag kan ju inte svara för andra men för mig är det inte intressant att dejta någon utan barn. Att ha barn och vara en bra pappa ser jag som viktigt. Fyra barn är ju en del, särskilt som jag har tre men nu är det här inlägget ju inget ragg på dig utan bara för att ge dig lite hopp att det finns folk som tycker det är bra när någon är pappa.

Mina tre barn skrämmer säkert bort en hel del. Men skrämmer det bort folk som inte har barn eller som inte är redo för en ombildad familj så är det mest skönt. Då slipper jag vara med och upptäcka det efter att ha lagt energi på att dejta.

Ja så kan man ju faktiskt tänka :)
  • Pelle 7210
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-22 21:43:48 följande:
    Jag fick precis ett mess på MSN från en snubbe på HP, typ 3 veckor sen vi hade kontakt bara en dag det klickade ingenstans och det var väl ganska... ja. Uppenbart att det inte skulle bli nått mer. Så kom han in på msn nu och följande utspelar sig:

Snubbe "vet du vad jag gör just nu?"

Jag "öh nej"

Snubbe "rastar hunden"

Jag "okej....?"

Snubbe "ja alltså jag ville inte verka för porrig så jag säger rasta hunden"

Han vann en blockering på msn! 

Suck Bra gjort av dig som blockade
  • Pelle 7210
    Anonym (ny) skrev 2011-11-23 17:33:09 följande:
    fan vad less jag är på detta. känns som samma jävla personer som är på alla sidor och det känns som om det är omöjligt att hitta någon när man har barn

Tycker också det käns som alla är på alla sidor

och det med barn håller jag med lite om med iaf om man har 4 
  • Pelle 7210
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 19:38:06 följande:
    Haha vad händer... loggar in på Hp och får en flört av ett gammalt kk... jag tror jag dör!!!! Skrattande

Allt kan hända på dessa sidor :)
  • Pelle 7210
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 19:49:19 följande:
    Ja, jag vet. Och jag känner ju att det är nåt mer som inte är som det ska eller jag menar att det är nåt mer bakom en bara att han är sen...
    För hans beteende har vänt på bara en dag... jag säger det, killar! Och jag fattar ingenting... antagligen träffar han väl nån annan från internet Rynkar på näsan

Dra inte alla över en kam nu
  • Pelle 7210

Jag förstår och tycker du har rätt att vara bitter hoppas du hittar rätt sorts kille

• Pelle 7210
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 20:09:09 följande:
    Nu kom det helt plötsligt ett sms från dejten och han skriver detta ordagrant

"Hej vad har du för dig jag är hungrig"

Ursäkta va???? Vad säger man nu??? Hjälp!!! 

Gå på Dejt
  • Pelle 7210
    Anonym (h) skrev 2011-11-23 21:47:00 följande:
    japp slutar 7.15

det är inte lätt när hjärnan och hjärtat säger olika ´saker.

Men alla säger ju att man skall lyssna på hjärtat ??

Men det är ju inte alltid så enkelt så vad skall man gå på magkänslan ? 
  • Pelle 7210

Nöjd blir jag när jag traffat någon :) tycker sidan är lite rörig kanske för att jag vart van med MP och  HP

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!