Inlägg från: Anonym (Axl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Axl)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Takida : När ska du ut nästa gång då? ;)

• Anonym (Axl)
    takida skrev 2012-04-11 23:45:02 följande:
    Haha, ja du får väl bli snart dåFlört
    Låter bra det :)
  • Anonym (Axl)

Själv har jag en 2 dejter med 2 olika tjejer nästa vecka inbokade. :) Ska bli spännande.. :)

Kan förresten rekommendera Badoo - enkelt och smidigt gillar du personen och han/hon gillar dig är det bara och fråga om en fika om denna finns i närheten :)

• Anonym (Axl)

Skitsamma i listan för tjejer och för killar.. Nu vill jag ha svar på varför ni vill ha så jäkla många väskor samt 10-15 kuddar i sängenoch varför ni gillar färgen rosa? En tjej jag lärt känna hade hela sitt rum målat rosa med div nalllebjörnar och annat "gulligt" skit. Och då var hon 29! Det tog slut ganska omgående.

• Anonym (Axl)

Haha.. Du kan få en puss utav mig

Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 18:58:50 följande:
    Hm ja jag har många väskor och många skor Obestämd Men rosa tapet? NÄ!  3 kuddar har jag,men de ska väl va cosy när man ingen karl har...Dock har jag nån Nalle men bara som prydnad....Kanske du ska välja någon äldre kvinna ?Cool
  • Anonym (Axl)
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 19:04:17 följande:
    Jag blir galen på detta celibat. Jag är konstant rastlös funderade att lära mig fiska idag sen tänkte jag åka och köpa en långboard och sen tatuera mig och sen... Ja ni fattar! 7veckor, SJU VECKOR!!! Hur håller man sig mentalt i balans?
    Vad skulle du vilja tatuera då?  Tillfredsställer du inte dig själv?
  • Anonym (Axl)
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 19:06:03 följande:
    Tack  Tungan ute
    Oh så lite så.. älskar å pussa anonyma tjejer ;)
  • Anonym (Axl)
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 19:15:02 följande:
    HA ha jag är inte anonym; ) Valde bara denna avataren för den är snyggare; )
    Det är helt ok. Axl gillar cocacola :) Helst med Rom
  • Anonym (Axl)
    takida skrev 2012-04-18 16:49:38 följande:
    Hoppsan, han blev visst lite arg när jag frågade om de fortfarande ligger med varandra ( han som bor med sitt ex). Men frågar man inget så får man inget vetaSkrattande
  • Anonym (Axl)
    lemonina skrev 2012-04-18 18:21:32 följande:
    Ja men hela grejen är den att jag vill att mitt X som dumpade mig ska känna lite sting av smärta i magen
    och förhoppningsvis tänka: Fasen vad har jag gjort!! henne kunde jag har varit med. Åh varför var jag så dum!!

Precis som i filmernaSkrattande 
    Känner samma här men det är nu när jag nu vet vem mitt ex är tillsammans med så skrattar jag inombords och tänker att det där är 2 som verkligen förtjänar varandra! Skit får skit.  Och jag vet att det var en ren ekonomisk fråga från hennes sida. Hon klagar varje vecka på att det är så dåligt ekonomiskt och att dem bråkar titt som tätt mycket om hennes nyas ex och hans barn och bla bla bla..  Jag är så glad att jag slipper hennes jävla gnäll!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!