Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Var e du min fru
Var e du min fru
Jag försöker
Haha internet har aldrig varit min grej, däremot så har jag svårt att fatta mig på folk, innan min son kom och jag tog han på ensamvårdnad så hade jag alltid verkligen alltid någon.. Sen fick jag min son. Blev vuxen och verkligen vill hitta det där riktiga, ja då helt plötsligt har man ingen haha.
Det där med språk polis gjorde precis bara att ni fick en sådan där stor "idiot utan liv" stämpel i pannan :)
pust......
Pustade mer ut för jag vet inte va fan jag ska göra... Träffar en kvinna.. vi är helt klart lika intresserade..
jag har 1 barn på heltid.. hon har 2 en dotter på 4-5 en son på 1.....
alltså 2 unga barn... går i vågor om jag vill gå in seriöst i detta eller avvakta.. hade varit lättare om barnen hade varit äldre.. men sen nästa dag så ser jag inga problem i det... äh blir bara snurrig..
Träffade en jävligt underbar tjej.. Men tydligen raderade jag inte min dejting sida på mötesplatsen tillräckligt snabbt. så helt plötsligt va jag inget att lita på ... haha.
Kvinnor har "kill" problem.. kvinnor har "dejt" problem... kvinnor träffar "svin" haha... då e det ju jävligt synd att ni inte passar på att njuta av oss då tydligen väldigt få " bra" killar ;)
Jag syftar lite på mer av egen erfarenhet.. en gång i tiden:P så va jag en av dom killarna.. det mitt liv bestod av va rent skit.. jag va en idiot och står för det. jag lekte med allt o alla jag svinade jag va helt enkelt en riktig bråkare...
Sen fick jag min son och på sättet jag fick min son så fick jag växa upp och bli vuxen på 1 timme! Har haft han själv sen dag 1 och det fick ju mig att bli vuxen .. vilket är en satans tur! Men endå.. INNAN jag fick sonen och va ett riktigt svin rent ut sagt.. då hade man alltid någon.. då va det inte svårt att ha någon!
Nu idag när man vuxit upp ja verkligen blivit vuxen . vet vad man vill. vet att man klarar av att vara med en o samma människa.. vet att man vill hitta den rätte o dela allt med! och beter sig som en vuxen människa! Och absolut inte bråkar ! då försvann alla intresserade ;) tycker det känns lite skumt;) För i mina egna ögon. vem fan vill ha en kille man vet leker med allt o alla och bara är ute o bråkar hela tiden... framför en kille som håller sig till en och verkligen vill ge allt för att göra den rätte kvinnan lycklig...
jo tydligen många.. för när jag va svinet då hade jag alltid någon.. när jag sen växte upp och insåg då har man ingen ;)
inte för att vara självgod men jag har alltid varit kräsen som idiot eller inte..