• carlf

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mikaela) skrev 2011-07-29 00:15:10 följande:
    Haha.. Detta är ju en underbar tråd!

Jag har nätdejtat i 1 vecka.

Tog en paus, då det blev lite  mycket.. Haha

Ska berätta om mina offer..

Kalle 40 år, bor i närheten. Vi har druckit Kaffe och vin,
    han ser bra ut och bor nära, men han är skum och skryter om
    mig till gemensamma vänner, sen är han kass på att höra av sig.
    Skum kombination.

Jonas 30 år... han bor i en annan stad, åkte 10 mil för att få träffa mig med
    hans vänner. Vi blev fulla, han sov över och hörde av sig igen och igen, sen träffades
    vi hade skitbra sex.. Sen ringde han på fyllan och var helskum..
    Jag skickade sms, men han var borta i 2 dagar.. Jag blev förbannad och skrev att
    han kunde glömma mig med hans patetiska beteende.. :S

Jonathan 27 år.. En supertrevlig kille som jag ska på dejt med imorgon..
    Är lite rädd, då han kommer från en höla, så det finns en chans att han är lite bonnig.

Sebastian 19 år.. Han charmade hela mig av ett mail, vi mailar och smsar dygnet runt
    och och vi hade en ljuvlig dejt.. SAknar han när han inte är här, men allvarligt...
    Han är 19 år.. SUCK!!

En vecka i dejtingdjungel!!! WIHOOO ELLER VAD SÄGER MAN?? ;)
     jäklar, du har legat i. härligt;)
    helt rätt. vore skoj om man våga lite mer som du
  • carlf
    lemonina skrev 2012-06-12 20:08:54 följande:
    Välkommen du med{#emotions_dlg.flower} Vem är carlf då?Glad
    Jag är en skåne kille på 34 år som har vatt singel länge och ska jag vara ärlig så har aldrig längtan varigt så här stor efter att träffa den rätta och bilda familj tidigare.
  • carlf
    målar havet blått skrev 2012-06-12 20:20:34 följande:
    SÅå en skånepåg...vadan denna längtan då?
    klart man vill hitta kärleken samt den jag vill ha barn med. har inga barn:( men klart sen har man ett rikt liv på mycket annat, jobb man trivs med, hus som man gillar o fixar mycket med. men tror nog att den rätt kärleken skull sätt guld kant på allt;)
  • carlf
    lemonina skrev 2012-06-12 20:22:53 följande:
    Hoppas du hittar kärleken snartGlad Är du med på någon datingsida då eller?
    ja jag är det, men så grymt dålig på att hålla mig uppdaterad där eller skriva någon bra press. skulle nog önska att någon nära vän skrev lite om mig i pressen, haha kanske för det skulle vara lätt för mig;)
  • carlf
    målar havet blått skrev 2012-06-12 20:30:44 följande:
    Men Carlf .skriv den själv!!  ...annars blir det ju som i filmen ROXANNE  Skrattande
    vilken är nu film är nu det? minnet sviker.
  • carlf
    lemonina skrev 2012-06-12 20:30:35 följande:
    Haha du kanske kan be någon göra det:) Ja det är inte så lätt med presentationer
    tror det får bli så.  vore det inte ärligast också, då målar jag inte upp en bild av mig själv utan någon annan gör det. klart det ska stå vilken del som en vän skriver. lite ärlig får man allt vara;)
  • carlf
    målar havet blått skrev 2012-06-12 20:34:55 följande:
    Eller..nej jag kanske fattade fel här....

be en kompis skriva ..
    om ...x..:
    jag tycker att ..x.. är en hm hm osv....han brukar.....han tycker om....han uppfattas som..

SEn kan du skriva..SAnningen från mig själv är=...jag gillar .jag bla bla...
    japps.
     vilken sida kan ni rekommendera, ni som varigt med i denna tråden ett tag? men det kanske skiljer sig från vilken del av sverige man är ifrån. 

• carlf
    målar havet blått skrev 2012-06-12 20:37:50 följande:
    Roxanne,med Steve Martin som spelar långa näsan Cyrano...han skrev poesi åt en vän som var kär i en kvinna,hon läste breven och blev kär i brevskrivaren naturligtvis....inte i han som fick dem skrivna
    Ja just det;) tack
  • carlf

Nä nu ska jag ut och måla lite till. klart jag läser ikapp denna tråden sen. låter som en bra tråd om jag ska vara ärlig.
     en fråga, är här många här på denna tråden som är singlar i skåne eller södra delarna?

• carlf
    målar havet blått skrev 2012-06-12 20:50:15 följande:
    CarlF ,mig kan du räkna bort i allafall...Bor i mittsverige och ska inte ha nå fler barn Cool
    haha, var inte menat att lägga in stöten så;) men fan va synd, du låter hjälpsam o trevlig jö;)
     det med barn behöver inte vara mina egna, men vist det är nått som vore extra skoj att få egna.

aha, jag som skulle gå ut och måla, nu är jag lite lat känner jag;) nu måste jag slita mig
  • carlf

så nu var det klar målat för i kväll och allt är undan städat där ute.
    mot soffan ett litet tag;) 

• carlf
    Cocacola skrev 2012-06-12 22:04:07 följande:
    Passar på att säga välkommen till carlf!

Sen har jag faktiskt tänkt gå och lägga mig... Trött och frusen. Orkar knappt tänka, det är säkert välbehövligt efter de senaste månaderna... 

Sköt er ikväll nu, jag kollar er imorgon bitti om jag inte blivit smittad av ungarna och fått feber eller något...

God natt!     
    tack så mycket;)
     då får jag passa på att säga god natt och sov gott. håller tummarna för att du står imot febern 
  • carlf
    takida skrev 2012-06-12 22:14:02 följande:
    Jag får väl också vara lite trevlig och hälsa carlf välkommen till vår trådGlad
    aha. tack så mycket;) ni är verkligen snälla här inne.
  • carlf
    lemonina skrev 2012-06-12 22:25:04 följande:
    Oki ska sova nu:) Natti natt på er!
    God natt som så gott.
  • carlf

Vad handlar era samtal om er. låt mig vara den enväldige som avgör

• carlf
    Smecker skrev 2013-02-18 18:48:54 följande:
    Jag tror kastration var det senaste ämnet. Känner du att du har något värdefullt att tillfoga?
    japp jag tycker det är fel, vill inte ens utsätta mina katter för det
  • carlf
    Madida skrev 2013-02-18 19:01:06 följande:
    Nåt annat spännande ämne? Telefonkatalogens vara eller icke vara?
    Klart för, spännande att läsa allas yrkestitlar. Inte många ställa man kan skapa sin egen titel längre.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!