Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2013-02-24 10:01:07 följande:

Huu.. *ryser*
    Många bilder, ärliga bilder...
    Ärliga bilder är det få som har , har som stött på allt för många där bilden är för gammal , och motsvarar inte förväntningarna , då är dejten redan då förstörd , kan man inte vara ärlig från första stunden , så finns inget hos mig att hämta .
    Har tillomed här bilder så man ser hur jag ser ut , ingen ide att vara anonym för min del .

• ander25k
    Madida skrev 2013-02-24 12:03:11 följande:
    Jag har så ärliga bilder som jag kan. Och jag hoppas att folk tycker att jag ser ut som på mina bilder Men sen är det klart att som jag ser ut på min profilbild ser jag kanske inte ut hela tiden. Däremot försöker jag tänka på att inte bara ha bilder från festligare tillfällen då hår och smink är extra fixat, för så ser jag def. inte ut hela tiden Jag tror jag är ganska lik min profilbild här på FL. Hoppas det
    Sådana kort är OK ,vanliga fest bilder talar en sanning , dom andra bilderna gör inte det  men många har just bilder , som är retuscherade 5 -6 år gamla och riktigt stylade av proffs .
  • ander25k
    Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 12:18:28 följande:
    Madida: Hahaha samma här! Flanelpyamasbyxor, linne, ingen behå och lilla My toffs på huvudet och till det INGET smink haha!
    Hjärta Sånt älskar jag ,och saknar jag .
  • ander25k
    lemonina skrev 2013-02-24 20:23:28 följande:
    En kille på HP har varit inne på min sida massor av gånger skickat ett mail och fem flirtar. Men hans bild har alltid varit underkänd. Det är inte utan att jag börjar bli lite nyfiken men han har ett dirty namn så jag vill nog inte lära känna honom ändå.
    Kan han inte skriva mer en ett mail  ? utan skickar bara flirtar ?
  • ander25k
    lemonina skrev 2013-02-24 20:38:08 följande:
    Det känns inte direkt som han tar HP och nätdejting på allvar. Det kan inte gå så bra med en underkänd bild och ett sådant namn tror jag.
    Hoppa över helt enkelt , eller be han skicka en bild åt dig , men profiler med konstiga namn , brukar inte vara seriösa ( säger jag som har ett obegripligt nick på HP )
  • ander25k
    Heidi1 skrev 2013-04-12 07:56:50 följande:

Tack men nej tack. Är betydligt bättre och vara sig själv.
    Funkar bäst i alla lägen , passar det inte , så är det inte rätt person helt enkelt ......Nästa tack
  • ander25k
    Shades skrev 2013-07-17 12:33:30 följande:
    Äh, den här får buffas upp litet grand. :)

Jag vill bara påpeka hur ohyfsat jag tycker det är när folk inte ens bryr sig om ett kort (men ändå tydligt "jag är inte intresserad") svar när man skriver till dem. Det har inte hänt en enda gång att jag inte svarade på en fråga från någon (förutom en grabb som undrade om han fick bli min sexslav...) trots att jag inte var intresserad.

Jag tycker nog allt att man kan vara hövlig nog att svara men kanske visa att man inte är intresserad om så är fallet...

Hur går det för er andra då?

Om man räknar antal dejter, så går det bra men inget klick, trots försök att dejta samma flera gånger.
  • ander25k
    Shades skrev 2013-07-17 19:04:30 följande:
    Gott att det går bra för dig :)

Ok, om någon ställer en fråga till dig på stan, besvarar du den då eller behandlar du personen som om den inte existerar? Jag svarar och av samma anledning svarar jag på de PM jag får. Nu är  ni två som anser det är onödigt att svara en främling så det kanske är mitt sätt att betrakta människor som är fel...

Absolut inget fel att svara, själv förväntar jag mig aldrig ett svar helt enkelt, utan det är hiss eller diss men jag svarar alla som skriver till mig.
  • ander25k
    Anonym (Hur gör man?) skrev 2013-07-31 10:55:51 följande:
    Nej, det har jag inte. Men har mailat några som har svarat att de vill se bild och då har jag öppnat den. Men efter de sett bilden har det blivit tyst så jag antar att jag inte föll dem i smaken så att säga. Nu har det hänt flera gånger och det känns ju lite knäckande, haha!

Har en bra tagen bild och ser ut som de flesta gissar jag. Fotograferar rätt mycket själv, även porträtt så jag har nog ganska bra uppfattning om det. Men jag är väl inte deras cup of tea helt enkelt:)
    Kan vara så att du har nått som inte faller dom i smaken ,jag bad nyligen en visa bild , och hon hade i mitt tycke inte en allt för snygg tatuering , och den vill inte jag se resten av livet , så jag skippade henne .

Sen kan det vara andra faktorer me .
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!