Inlägg från: xSpinell |Visa alla inlägg
  • xSpinell

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2013-10-09 21:54:46 följande:
    Ser inte FL som en dejting eller raggsajt.
    Möjligen om det gäller blinddejter då vilket inte är min grej alls.
    Det är allt för chansartat tycker jag. Det är svårt nog på en dejtingsajt med bilder och här finns det oftast inga.
    Inte heller vet man om någon tjej är så sugen på att få raggbrev i inboxen heller. Man vet ju (jag iaf) knappt var folk bor ens. Jag har min smak och det är klurigt även på krogen när man ses IRL.
    Summa summarum så är FL stundtals kul men just kanske inte för raggändamål. 
    Ja , jag vet inte .

Är det inte det är till för ; att skapa lite nya kontakter

Eller har jag missat nåt i det här dejtingträsket Obestämd(är jag på fel sajt)
  • xSpinell
    Ernst Hugo skrev 2013-10-09 22:20:16 följande:
    Jag tycker FL är enastående i bemärkelsen att man lära känna massa trevliga människor. En del blir det dejt med andra blir man vön med. Oslagbart Tänkte på dig idag ulfsas. Är inte sista inflygningen till Kastrup obehaglig som pilot? Kastvindar från sundet och vatten under.
    Jobbar Ulfsas som pilot ?
  • xSpinell
    Ernst Hugo skrev 2013-10-10 14:28:10 följande:
    Men det är ju det som är booring med HP och match att oavsett vad man pratar om så tänker alla "släppa eller gå vidare. Man är inriktad på dejt helt enkelt.

Här pratar man och lär känna folk och en del hittar man den berömda kemin med
    Jag håller nog lite på Ernst Hugo Cool  i det här .

Vissa blir bara brevkompisar (kan vara roligt att få något i inboxen)
    Medan andra vill lite mer , en träff eller vad det blir (tar det som en bonus)

Men det beror ju på vad man söker själv (ett förhållande ,NjaaObestämd har det nog ganska bra som singel)
  • xSpinell
    AM3 skrev 2014-04-29 17:48:17 följande:
    Det gäller att vara försiktig när man nätdejtar..! Många trasiga människor med allt för mycket i bagaget Glad
    Ja , alla har vi ju något i bagageluckan ,
    En del har mer än del har mindre , eller vissa har tyngre bördor medan vissa har lite lättare.
  • xSpinell

Ja , om man  "inte"  har något i bagaget att prata om .
    Då ligger det nog riktigt stora hundar begravna , lite här o där  .

Det är nog riktigt att när man börjar må bra i nuet och trivas med sig själv.
    Då har kommer man snart på Drömmer(fan va bra jag har det nu)
    För det här med att flytta ihop som sambo medför ju visst stök , vem ska säga upp sitt
    boende eller vilka grejor ska vi använda hur ska vi ha ekonomin (mina tillgångar o dina skulder)
    En väldigt stor satsning , på en helt vanlig grå vardag och en utveckling till Obestämd(ja , va fan vet man ? )

Men det är klart , det beror kanske på vad man åstadkommit genom livet o byggt upp runt singellivet 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!