Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Sofia1970 skrev 2011-08-03 16:33:32 följande:
    aha! Det är så jag ska se de som är 26 och 65 som program jag egentligen inte tänkt se på men kan vara trevliga iaf? :D

Inte trevliga iaf, utan mer trevliga än du anade överhuvudtaget och egentligen det du sökte från början ;o)
    Come on katten - det svänger ju...
  • Ernst Hugo
    Anonym (Singeln) skrev 2011-08-03 16:36:29 följande:

Har tagit en data- och dejtingpaus på ett par dagar. Måste erkänna att det var rätt skönt

Iaf skulle jag behöva lite råd. Vet att det talades om det här med killar/tjejer som går in på ens sida flera gånger om men aldrig skriver något. Jag har råkat ut för det där med MEN det är någon jag gärna skulle vilja ha kontakt med. Han skickade en "flirt" och jag skrev då ett meddelande, han svarade inte men fortsätter gå in på min sida och har mig även som favorit. Vad gör man? Han kanske inte är betalande medlem (match) och därför inte kan se vad jag skriver? Eller vad kan man göra som icke betalande, någon som vet?

Testa o skriv till honom vettja! Återkom imorgon med resultat så får du vidare råd Skrattande
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-03 17:12:47 följande:

Får väl hålla med om det. Får väl se hur det går ikväll då.

Happy hunting - återkom med rapport Solig
  • Ernst Hugo
    Glädje58 skrev 2011-08-03 17:31:23 följande:
    Det är då man hoppas att det är en serie med 256 avsnitt och det här var det första  Glad

Eller undrar man om det ger samma effekt om man sätter i batterierna för att sedan ta ut dem igen - O vips sitta utan fjärrkontroll.

Men seriöst måste fråga.......

Brukar inte vara åldersnojjig, men nu vette tusan. Precis inlett en dialog med en ensam mamma på 31 (jag 43) och hon är precis lika ohemult vacker som hon är trevlig. Bor dessutom i samma stad och tusan vet om inte i samma stadsdel oxå.

Bör jag överhuvudtaget tänka på åldersfrågan? Drömmer       
  • Ernst Hugo

Tack!!

Då återkommer jag med rapport om det blir dejt *L* 

• Ernst Hugo
    Sofia1970 skrev 2011-08-03 19:37:26 följande:
    Vad betyder det här ordet eller nån som kan komma på vilket ord han menar? cuckold
    Antingen är du skojig eller..........om du undrar på riktigt? Cuckold är när mannen gillar att se frugan kopulera med en annan man
  • Ernst Hugo
    giftgrodan skrev 2011-08-03 21:09:26 följande:
    va, cuckold är väl "bedragen man" i allmänhet?

Kanske det men används som en beskrivande term i fetish-sammanhang
  • Ernst Hugo
    giftgrodan skrev 2011-08-03 21:17:11 följande:
    åhå, intressant. Då har jag lärt mig nåt nytt idag också.
    Du får allt vinka tillbaks på HP Solig
  • Ernst Hugo
    ikalind skrev 2011-08-03 21:22:56 följande:
    Hej!
    Jag är 35 år gammal, har en son som bor deltid hos mig och har varit singel..för länge nu.:)

Jag har testat HP, SD men har nu fastnat för Shakemyworld. Så himla roligt att gå ut och göra saker med en massa olika människor. Man kan prata med killar och se om de än intressanta utan att det är en dejt. Har fått flera nya väninnor på köpet med.

Hej o välkommen Solig
  • Ernst Hugo
    juni2009 skrev 2011-08-04 11:29:39 följande:
    29 år bor i stockholm, har en son på 1½ år och har varit singel i lite mer än 1år.

Tycker också att nätdejting e svårt:) Allra helst när man har barn!

Hej :)

Kan hålla med dig på ett sätt..........men vad är det som upplever som svårast med att dejta som förälder?  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!