Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nåja, Jag måste sova nu. Vi ses någon gång när jag är känner mig redo för att börja försöka (nät)dejta igen, Sköt om er.
Hur har folk som är med på datingsidor råd att resa så mycket egentligen? skiver man det för att det ska se bra ut eller?

får en nykomling plats här? efter singel i snart 8 mån vill jag träffa ngn, den rätta dvs inte kk eller ons, utan seriösa killar, hänger på HP och gjort sen 3 mån tillbaks, men ngt måste jag göra fel, är klar i min press att jag vill ha seriöst inget kk inget ons...
har bilder och presentation, hur ska jag gå vidare? en handfull pratar med mig säger de håller med mig precis, vill ha seriöst men se går det in på kan du skicka avklädda bilder mm, har inte ens kommit i väg på date än, vad ger jag för fel signaler eg?
Ni som dejtat någon här på FL, är det folk ni träffat på i sextrådarna eller på andra delar av FL?
Har inte blivit inboxad av någon men så brukar jag skriva anonymt. Vågar inte riktigt ta första steget och börja inboxa för som tjej verkar man kanske lite väl het på gröten då
. Fast de som jag tycker är intressanta verkar dock redan upptagna tyvärr
.