Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 16:20:29 följande:
    Haha jag är nöjd om jag har någon som gillar mig och som tycker om att bli kliad på ryggen Tungan ute eller ja jag ska ju tycka om den med men dte kanske var underförstått
    En hund?
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 15:54:10 följande:
    en SÅN sak skulle kanske fungera.. på bollen och du, menar jag.. hjärtan och hjärnor ska helst sitta kvar där dom sitter.. en CT kanske?
    Och förresten, vadå bollen?! 
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 16:34:29 följande:
    "för tio år sen kanske jag hade tagit en matchbild där jag landar en klockren vänsterspark i huvudet"; missförstod jag den?

Skit i röntgen och det där... du får helt enkelt visa din insida genom dina handlingar; och den som är för stressad för att ge dig den tiden är inte värd det hur som helst..
    Ah.. finns inga bollar i den sporten Oskyldig

Menar du att jag skall slita mitt hjärta ur kroppen och lägga det, fortfarande pulserande, i någon annan människas händer? Vågar jag det? Tänk om hon inte kan lägga en ordentlig sutur? Flört Men annars har du rätt, problemet är bara att hitta någon som har tid att ta sig tiden.
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 16:52:21 följande:
    AHA! SÅN sport.. tja.. jag blev aldrig så bra på rundsparkar att jag riktigt kunde träffa huvudet särskilt lätt, särskilt inte som det mest vara killar man sparrade mot, och dom ofta var ett huvud längre, och jag aldrig var något under av spänst..

Dramatisk du är nudå!   Slita ut hjärtat.. lät blodigt och illa.. tror inte på att någonsin göra det, men att kanske presentera sig själv försiktigt, lite i taget, och vara öppen för att lära känna en ny person, som man ganska snart märker om den är värd ens tid. Men nej, nätet verkar vara en dålig plats att söka på.. känner jag personligen..
    På den gamla goda tiden gick det fint, särskilt vänsterbenet. Möta någon som är vänsterfotad och högerhänt är ovant för de flesta fighters Flört

Ptja, lite dramatik har väl ingen dött av? Oskyldig Såklart du har rätt, bortsett från det där med nätet. Jag har tidigare haft väldigt bra erfarenhet av att träffa tjejer på nätet, det är bara en fråga om att ge det lite tid. Har man inte jättebråttom och är desperat så kan det bli riktigt bra! Så ge det en ordentlig chans vetja Glad I värsta fall får man träffa lite kul folk, i bästa fall får man träffa sin blivande livskamrat. Fast helst inte med en rundspark i huvudet Förvånad
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2011-11-17 16:57:15 följande:
    Jaaa, verkligen. Nu säger jag inte att jag aldrig masserar eller kliar min partner. Det är dock inget jag gillar även om jag uppskattar beröring, ömsesidig beröring förstås.
    Inte ens fotmassage? Fyy.. det som är det bästa som finns, att ha makten över hennes avslappning i mina händer
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 17:08:27 följande:
    Sitter fortfarande och tjurar för att jag inte ska på dejt alldeles strax
    Skall du visst, ta poolskötaren Oskyldig
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 17:09:44 följande:
    Men åååhhh, att få fotmassage är det absolut bästa som finns! Det är nästan så man dreglar för att man glömmer svälja liksom.
    Vadå "nästan"? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 18:32:03 följande:
    Visst är det väl så att om han ställde in dejten så är det han som borde föreslå en ny?
    Jag kan bara utgå från mig själv, men jag anser mig själv vara vuxen, och är intresserad av vuxna kvinnor. "Borde" hit eller dit, spelar det någon roll? You want it? Make it happen.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 18:41:44 följande:
    Aouch! Jag ser mig som en vuxen kvinna, men det var svårt för mig att tacka ja till dejten och om nu han sen ställer in den så tycker jag han kan komma med ett nytt förslag.
    Jag skrev att jag hoppas vi ses en annan gång.
    Du får tycka precis vad du vill, jag säger inte att min åsikt är rätt och din fel, bara att det är min åsikt i frågan. Grundprincipen är alltid att det som funkar för just dig är bra.

Varför i allsin dar var det svårt att tacka ja till dejten, om du nu ser fram emot den?! 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!