Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 16:52:21 följande:
AHA! SÅN sport.. tja.. jag blev aldrig så bra på rundsparkar att jag riktigt kunde träffa huvudet särskilt lätt, särskilt inte som det mest vara killar man sparrade mot, och dom ofta var ett huvud längre, och jag aldrig var något under av spänst..
Dramatisk du är nudå!

Slita ut hjärtat.. lät blodigt och illa.. tror inte på att någonsin göra det, men att kanske presentera sig själv försiktigt, lite i taget, och vara öppen för att lära känna en ny person, som man ganska snart märker om den är värd ens tid. Men nej, nätet verkar vara en dålig plats att söka på.. känner jag personligen..
På den gamla goda tiden gick det fint, särskilt vänsterbenet. Möta någon som är vänsterfotad och högerhänt är ovant för de flesta fighters
Ptja, lite dramatik har väl ingen dött av?

Såklart du har rätt, bortsett från det där med nätet. Jag har tidigare haft väldigt bra erfarenhet av att träffa tjejer på nätet, det är bara en fråga om att ge det lite tid. Har man inte jättebråttom och är desperat så kan det bli riktigt bra! Så ge det en ordentlig chans vetja

I värsta fall får man träffa lite kul folk, i bästa fall får man träffa sin blivande livskamrat. Fast helst inte med en rundspark i huvudet