• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag har två av tre sjuka idag så alla har varit hemma. Det känns som 10 barn då i alla fall.

• Nicke
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-15 15:39:55 följande:
    ja, är väl DOM stunderna det känns.. som dubbla effekten ung. Fast när det är skratt och lycka på g, så blir det ju dubbelt av det med!   (inte mest den friska som driver alla andra till vansinne då? )
    hehe.. de goda stunderna är fler än de mindre roliga hur som helst. :)

Det är fullt ös på alla 3 här just nu. Halvdäckade i soffan och sen lite alvedon och snart är alla tre uppe och röjer tills verkan av alvedonet klingar av... hehe
  • Nicke

Han kanske inte vill verka för på eller stressa fram något.. typ..

• Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-15 16:33:52 följande:
    Aj då, fler sjuka det var inte så kul ju!

Jag sitte roch stressjobbar för att hinna till premiärbion för Breaking Dawn med lillasyster. Hon kommer tidigt dessutom så puh...   
    Nä, men det går väl över snart. :)

Jag har ju tråkigt!
  • Nicke
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-15 17:32:48 följande:
    skippa alvedonen?   Fast då kanske det blir mer katastrof ändå.. (jag brukar försöka ge det bara vid skyhög feber, annars sitter lillbruden inte stilla en sekund..)
    Febern är mellan 39 och 40 så det känns aktuellt med alvedon. De mår ju inte så bra när det kommer upp en bit.
    Men det är fullt ös fortfarande.. snart går febern upp igen och då blir det lugnt ett tag.
  • Nicke
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-15 17:36:55 följande:
    drygt... Hoppas det blir en lugn natt. Är sådana där dagar som får ett uppskatta dom andra när alla är friska och glada istället.
    mm natten brukar vara bra. Grabben vaknade och pep ett par gånger inatt men han hade strax över 39 grader och då fick han lite mer alvedon och sov gott hela natten efter det.
    Det här brukar gå över rätt fort..2 - 3 dagar typ.
  • Nicke
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-11-15 18:49:49 följande:
    Fick nyss ett mail på HP : "Hej ja... OJ... det kom en neger eller va de va, och skrämde mig utanför fönstret precis när ja skulle börja skriva till dig.!! fasen va rädd jag vart.............. "

ehhh?!? Vad svarar jag på det? "om du är så lättskrämd så är jag inget för dig, vänta bara tills du ser mig på morgonen!"
    OMG
  • Nicke

Men det var ju bra karma att säga som det var och inte dra ut på något och låta honom hoppas? Typ..

• Nicke

Jag brukar också vara sjuuuukt nervös inför en dejt.. men nu dejtar jag ju fan inget så jag slipper det där.. ehm..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!