Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Visst gör det :) Många par sitter på parmiddagar eller myser ensamma med en flaska bubbel så vi par-handikappade torde väl ha monopol på uteställena på måndag eller?
Visst gör det :) Många par sitter på parmiddagar eller myser ensamma med en flaska bubbel så vi par-handikappade torde väl ha monopol på uteställena på måndag eller?
@Takida - Det låter grymt trevligt ! Själv är jag barnlös den veckan så något annat måste göras. Kanske jag får plats som bagage? ;)
@Vanilla - Tja, jag klagar inte och fram tills jag finner mitt livs stora kärlek förblir jag i detta tillstånd :)
@MrC - Åh, ni som har snö! Här är det mest blött (även om det tydligen fryser litet nu) men det fanns i alla fall snö på julafton. Raketer är inte fel heller och det brukar vara ett sjysst fyrverkeri nere vid fästningen här i Varberg så jag hoppas på hyffsat väder :)
@Lemonina - Haha, men det slår i alla fall att vara ensam :) Jag är inte helt säker på att det är så mycket roligare att vara singel i en storstad. Visst, du har fler att välja mellan men du kan också få gå igenom fler dejter som inte leder någonstans.
@MrC - Nåväl, det kanske blir bra fyrverkeri istället :)
@Takida - Tja, där sket det sig. Att bli liten på kommando är inte så lätt som man kan tro ;)
@Lemonina - Ah du tänker så. Mjo, jag bor ju inte i någon stor stad och tänker absolut inte "nöja mig" med den sista lediga kvinnan i staden. Att vara singel är inte heller helt fel :) (och varför läser jag alltid snigel när det står singel...?)
@Takida - Vågar inte yttra det ordet i händelse av att det kanske funkar men bara på delar av mig ;) Ja fan, det kommer bli helt ok. Folk i drivor där de flesta är ganska nöjda med att det kommer ett nytt år trots att världen gick under förra veckan :)
@Heidi1 - Tja, vissa av oss måste ju slava. Men å andra sidan får du säga: "Hej då... Vi ses nästa år." till de nära och kära ;)
@Madida - Låter riktigt najs (under förutsättning att inte alla andra är par) :)
@Lemonina - Ja det är ibland på väg att bli litet fel när jag ser någon på Facebook som plötsligt ändrar till "snigel"... ;)
God eftermiddag!