Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

etanol skrev 2012-01-07 16:32:06 följande:
    Låter ljuvligt det. Gratulerar

Ja...sen får vi ju se vad HAN tycker om saken också...he he
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    NatalieH skrev 2012-01-07 16:41:35 följande:

Oj det gick fort :)

Oskyldig

Han bara ploppade upp liksom...o för varje ord han skriver så låter han bara mer o mer underbar...

O inte fasen verkar ja skrämma honom heller... Han tycker att han ska komma hit o träffas någon dag
    etanol skrev 2012-01-07 16:49:17 följande:
    Va, får han ha åsikter om det menar du???
    *glor chockat*
    Jaa....men bara tills han väl kommit hit {#emotions_dlg.djavulsk}

• Isnogood
    NatalieH skrev 2012-01-07 16:58:23 följande:
    Ojoj vilket kap :)
    Hoppas det går bra nu, vart var det? På hp? 
    Sp

Ja kommenterade en bild hos honom o han skrev tillbaka på en gång, sen har det bara fortsatt o fortsatt "yey"

Ja ja, får ju se vad som händer...men han tyckte ju att det nya året nu kändes helt ok och att han ser fram emot att träffas så...

Samtidigt så vågar jag ju inte riktigt hoppas för mycket...men liiiiite kan man ju

• Isnogood
    Trust me skrev 2012-01-07 17:06:15 följande:

Kom igen! Vågar du släppa in honom så blir han kvar.

Är det hålla tummar eller spark i baken som gäller? 
    Ja e nog mer orolig för att han kommer vända om och springa sin väg den dag han väl kommer hit... Skäms

Kan nog behöva båda faktiskt... Är urkass på det där med att "ragga" och visa intresse... Lever med känslan av att inte ha något att komma med om man jämför med någon annan

• Isnogood
    Laurora skrev 2012-01-07 17:13:21 följande:

Upp med humöret nu här får du bådeoch *spark och hållda tummar*

Tack

ska försöka att inte ta ut något i förskott och bara se vad livet har att erbjuda... 
  • Isnogood
    Trust me skrev 2012-01-07 17:25:32 följande:

Jag ska outa mig lite.

Under några år pratade jag med två olika kvinnor på mail. min fru helt ovetandes. Jag tyckte jag kunde hålla det dolt för det handlade inte om sex på något sätt. Bara om barn, livet och relationer. Det var mycket om mig och att jag tyckte saker var jobbiga. När jag hamnade här så började jag prata med en kvinna och lärde mig att även jag har något att bidra med till andra. Även den gången handlade det inte om sex. När sedan tvåsamheten öppnades upp så besökte jag henne men även om det inte blev något av det så insåg jag att om man väljer att närma sig någon så finns det bara saker att vinna om man öppnar sig. Att våga vara sig själv utan att hålla i det krampaktigt gör att man växer utan att märka det tillsammans med alla man möter. Jag började bry mig om andra utan att förställa mig eller försöka få något av dem och fann att det finns många vettiga människor överallt.

Du är en vettig människa och har mycket att ge, få och komma med.
    Tack

Ja, vara mig själv är jag alltid, problemet bottnar väl i det förflutna, allt jag varit med om som satt sina spår väldigt djupt.

Saker som kan vara normalt för andra...som att se sig i spegeln, är något jag helst aldrig gör, visa mig naken för någon är BIG no no...om det inte är mörkt.

Har blivit aningen bättre med allt annat genom åren...men har väldigt långt kvar att gå.

Det enda jag är riktigt säker på är att jag är den jag är o aldrig skulle kunna låtsas vara någon jag faktiskt inte är, för någon annan, och DET är jag stolt över        
  • Isnogood
    Heidi1 skrev 2012-01-07 17:35:16 följande:
    Tihi på måndag ska jag på dejt
    Härligt..!
  • Isnogood
    Trust me skrev 2012-01-07 17:41:13 följande:

Jag tog mig friheten att korta ner det lite. Skål
    Gjorde du alldeles rätt i

Tack
  • Isnogood
    Smecker skrev 2012-01-07 21:43:32 följande:
    Eller så gör ni the ecological and economical sensible choice.. som jag.. och tar bussen

Fifaan...här går bussen typ ett par gånger om dan...Skulle ta mig 3 timmar nästan, bara att kunna ta mig till jobbet.. O skulle ja gå ut en kväll så... Ja, krogen stänger 02...så då behöver jag ju "bara" vänta till kl 07:30 innan bussen går hem...på måndagen Obestämd
  • Isnogood

FAEN va ni babblar Skrikandes

ska inte ett fruntimmer kunna fastna på msn med eventuell drömman utan att ni kör igenom flera sidor..?    

Jösses...

ah, he he, finns ju en hel del lustit folk i pannkakan också... Drömmer         

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!