Trust me skrev 2012-01-07 17:25:32 följande:
Jag ska outa mig lite.
Under några år pratade jag med två olika kvinnor på mail. min fru helt ovetandes. Jag tyckte jag kunde hålla det dolt för det handlade inte om sex på något sätt. Bara om barn, livet och relationer. Det var mycket om mig och att jag tyckte saker var jobbiga. När jag hamnade här så började jag prata med en kvinna och lärde mig att även jag har något att bidra med till andra. Även den gången handlade det inte om sex. När sedan tvåsamheten öppnades upp så besökte jag henne men även om det inte blev något av det så insåg jag att om man väljer att närma sig någon så finns det bara saker att vinna om man öppnar sig. Att våga vara sig själv utan att hålla i det krampaktigt gör att man växer utan att märka det tillsammans med alla man möter. Jag började bry mig om andra utan att förställa mig eller försöka få något av dem och fann att det finns många vettiga människor överallt.
Du är en vettig människa och har mycket att ge, få och komma med.
Tack
Ja, vara mig själv är jag alltid, problemet bottnar väl i det förflutna, allt jag varit med om som satt sina spår väldigt djupt.
Saker som kan vara normalt för andra...som att se sig i spegeln, är något jag helst aldrig gör, visa mig naken för någon är BIG no no...om det inte är mörkt.
Har blivit aningen bättre med allt annat genom åren...men har väldigt långt kvar att gå.
Det enda jag är riktigt säker på är att jag är den jag är o aldrig skulle kunna låtsas vara någon jag faktiskt inte är, för någon annan, och DET är jag stolt över