• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-08-07 22:40:30 följande:
    Det händer ju inte så mycket annat här i tråden.

Men Racer, kunde du inte bara låtit mig tro att din värld kretsar runt mig?

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    takida skrev 2012-08-07 22:44:57 följande:
    Vi måste inte vara, vi är sjukt fantastiskaGladSkål

Blir så lycklig när jag stöter på folk som är nästan lika ödmjuka och förträffliga som jag. Man känner sig liksom lite mindre ensam i världen då.. Hjärta
  • Madida
    Racer x skrev 2012-08-07 22:56:04 följande:
    Fast jag har sett att du har ett nytt foto Drömmer.
    Mmm, visst är jag bedårande?!
  • Madida
    Racer x skrev 2012-08-07 23:18:45 följande:
    Oh ja, även om du är blondin.

Du vet verkligen hur man charmar en kvinna
  • Madida
    Night sky skrev 2012-08-08 09:15:23 följande:
    Hehe min har tagit sig över 100-strecket med och är uppe i 110 eller så nu, har inte tittat idag 

Men Madida?! Att en kille byter nick och dyker upp igen och igen tycker jag är det absolut värsta! TS rules! hehe

Värsta vet jag inte. Men han är ju iaf seriöst fokuserad med tanke på att han verkligen lägger ner den tiden. Känner mig inte säker på att det är ett helt friskt beteende.
  • Madida
    Night sky skrev 2012-08-08 10:33:04 följande:
    Inte vad jag kommer ihåg! Han är inte alls nån kille jag skulle vara intresserad det minsta för eller falla för. Skulle ha varit för att vara trevlig nån gång då. Men som sagt, nä, inte vad jag kommer ihåg.

Jag har aldrig blockat nån. Förutom en kille en gång på SP för länge sen som hade nakenbilder på sina ädlare delar i fotoalbumet. Men han blev både anmäld till SP och blockad. 

Haha, på tal om ädlare delar. Jag snacka med en man på Badoo. Han hade bara en bild och sen flera privata så jag fråga om jag kunde få se dessa. Det borde jag inte gjort. Det var bilder där han tex stod naken på alla fyra, i profil. Eller där han hade vita boxer och som han sen duschat med så de blev genomskinliga. Och hans utrustning var enorm!
  • Madida
    Night sky skrev 2012-08-08 11:27:04 följande:
    Haha! Får man alltså ha såna bilder i albumet på Badoo? Jag visste väl att jag gjorde rätt genom att dissa Badoo

Nej det tror jag inte man får.

Om jag inte minns fel så har jag i mitt album här på fl en bild där jag var på 80-tals fest. Den bilden la jag upp på Badoo men fick den sedan borttagen för att den var olämplig. Och jag hoppas verkligen att en kuk är mer olämpligt än mitt ansikte
  • Madida
    Night sky skrev 2012-08-08 11:58:02 följande:
    Hmm vad var det för olämpligt med dig på en 80-tals fest? Konstigt, var du mycket utklädd eller?

Nej men ser helt klart att det är jag. Dock en lite crazy version av mig
  • Madida
    Night sky skrev 2012-08-08 12:16:12 följande:
    Haha jag vet inte! Jag bara var förundrad över VAD som skulle kunna vara olämpligt liksom. Jag såg inget som skulle vara olämpligt över en bild från en 80-tals fest Då jag inte tror madida vara en sån som lägger upp olämpliga bilder på en dejtingsajt.

Det enda är kanske att man kan tolka min tungföring som lite porrig, men bilden är skämtsam. Och får han stå naken på alla fyra så borde jag få ha min tunga utanför munnen
  • Madida
    Night sky skrev 2012-08-08 12:31:22 följande:
    Ja, absolut! Haha 

Var det bilden du har i ditt album här? Jag var tvungen att gå in och kika för att se vad vi pratade om. Ja, okej, och varför skulle man inte få ha den bilden då? Det tycker jag var lite larvigt av Badoo att ta bort.

Ja det är den bilden. Och klart det är larvigt. Helt otroligt skulle jag vilja säga. Jag kanske också ska lägga upp en bild på mig där jag står naken på alla fyra och se om dom godkänner den?!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!