Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Midori skrev 2012-06-14 21:44:59 följande:
    J ringde nyss, påstod att ALLA killar i hela världen ... alla alla alla tänker med kuken.

ALLA.

Som man känner sig själv känner man andra Drömmer

Tack för upplysningen tror mer att det är han som är sån. Och alla på hans jobb är likadana. Bra att veta...

jävla dolt nummer Skrikandes fast underhållande Drömmer         
    Ibland är knäppa killar rätt underhållande ändå. Klart som fan att det finns vettiga killar också! Dock lite knepigt att klura ut vilka och hittils dissar jag ju de få jag vet men de finns iaf. Du verkar ta det på rätt sätt iaf! Skrattande
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-14 22:00:08 följande:
    Cocacola: Haha mm, jag skiter nog i att svara faktigst tror det är bäst även om det känns oartigt...:-/
    Det kan vara enklast kanske. Iaf om han inte skriver någonting mer. Man kan inte vara artig jämt...
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-14 22:13:25 följande:
    Allt går om man bara vill och betyder stället så mycket för dig så ja då ska du kanske behålla det och försöka lösa det ekonomiskt även om det blir tufft. 
    Ja, det gör ju det! Men på något vis får jag lösa det helt enkelt. Eller enkelt blir det väl inte men nog fan lär det väl gå på något sätt. Tungan ute

• Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-14 22:28:25 följande:
    Svårt läge.
    Sitter lite i samma båt. Jag bor i ett fint och dyrt hus och säljer jag kommer jag aldrig att kunna bo lika fint igen. Mina barn börjar bli rätt stora så de flyttar inom x antal år (dotter 18 o son 15) så då finns det ju nya skäl att flytta.
    Dryga 200m2 är ju lite väl stort för en singel men vem vet hur länge man är singel Solig
    Vill du bo där då? Att ha mycket yta är ju bara ett problem om man tycker att det är tomt... Dessutom vet du ju som sagt inte hur länge du är singel... Du får dejta nån med barn så ytan behövs helt enkelt! Flört Eller ha nån platskrävande hobby...

Har nog ungefär amma yta här tror jag, om jag räknar in utbyggnaden - men det är ju å andra sidan ett kapitel för sig... :P Får nog försöka ignorera den de närmsta åren. Tur den är typ klar på utsidan iaf. Men jag vet inte om jag borde bekymra mig för hur spännband åldras? Jaja, det lär väl visa sig om trappen hänger kvar eller ej. :P

• Cocacola
    takida skrev 2012-06-14 22:46:31 följande:
    Då har jag en dejt inbokad i nästa vecka då med ett lammköttFlört

Nån ny?
  • Cocacola

Hur gör man när det är stopp i diskmaskinen? Fullt i vatten i som inte rinner ur... Har grejat men den där silen man kan rensa men det hjälpte inte. Help! Skrattande Stopp i avlopp, handfat osv brukar jag fixa men vad gör jag med diskmaskinen?

• Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-14 23:48:26 följande:
    Som sagt så är det det bästa stället som jag har bott på. Har bott här sedan midsommar -99. Det är viktigt att trivas och det gör jag här.
    Får väl dejta en passande donna som har barn Drömmer 
    Då tycker jag att det låter som att du borde bo kvar.

Haha, du får väl passa på nån gång jag blir knäpp på allt halvfärdigt jox här Flört men jag är rätt härdad vid det här laget haha. Tror jag pallar det meta bara inte tvättmaskinen ger upp så - men det borde inte vara någon risk xD

Hur går dejtandet annars?   
  • Cocacola
    Cocacola skrev 2012-06-14 23:56:34 följande:
    Hur gör man när det är stopp i diskmaskinen? Fullt i vatten i som inte rinner ur... Har grejat men den där silen man kan rensa men det hjälpte inte. Help! Skrattande Stopp i avlopp, handfat osv brukar jag fixa men vad gör jag med diskmaskinen?
    Fixade själv! Fy fan vad jag är bra! Skrattande
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-15 00:17:45 följande:
    Det blir periodvis. Märkligt. Noll, sedan flera på samma gång. Kanske en på lördag. Ser söt ut men lite ung och det är hon som tagit upp kontakten. Hmm, vad göra.
    Så är det väl alltid, först ingenting och sen alla på en gång. Typiskt!

Hur ung är lite ung? Oskyldig Men jag vet inte, hur känns det då? Har du problem med åldern borde du kanske låta bli. Å andra sidan är en dejt inte hela världen och det kan ju vara kul.  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!