• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-29 22:04:36 följande:
    Nu är jag nyss hemkommen från dejten med gamlingen haha.
    Ibland önskar jag att jag vore tankeläsare.
    Det blev lite dumt för vi skulle gå på bio men tanken var att vi skulle tagit en fika innan bion men min bil klyddade så jag kom 30 minuter innan bion började.

Vi snackade och hade trevligt fram tills bion började sen var vi ju tvugna att vara tysta, men direkt efter bion så frågade han om han skulle följa mig till bilen.
    Inget förslag om en kopp kaffe eller annat, så vi får väl se vad som händer.
    Antingen hade han otroligt bråttom hem för att jag såg ut som ett träsktroll :P eller så var han kanske trött haha.

Men jag håller tummarna att vi hörs igen ändå. 

kul att du hade trevligt. Ja visst ibland önskar man att man kan läsa tankar
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-01-29 22:21:08 följande:
    Nehej ni! Nu ska jag och min jävla förkylning som jag dragit på mig (Natalie, har DU smittat mig? Spöke) gå och lägga sig. Det blir en lång dag imorgon med packning och köp av sommarskor (ärligt jag äger alltså inga sommarskor längre. ) och en massa körande för jobbet och hämtning av intyg och diverse otyg. Sen kanske man skulle läsa på om egytpen också. Jag har bara konstaterat att : ja. Det är varmt där. Och ärligt talat så räcker väl det kanske. Jag vet ju ändå inte vart jag ska.

Så. Jag g vinkar väl lite försynt hejdå för idag. Och håll tummarna för att den här förkylningen är av en skitmild variant! Kyss  

krya på dig. Klart att du inte behöver läsa på om egypten, du ska väl ändå bara sola och dricka goda drinkar och flörta
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-01-29 22:25:12 följande:

*Sola - check
    *Bli full - check
    *Försöka att komma hem i en del. Ja vi får väl se!  

Men asså flörta. Jag kan ingen arabiska. Okej nu vet jag vad jag ska göra imorgon, ladda ner en grundkurs i arabiska och ha med mig!    

Och tack jag tänker bli frisk *mummlar förbannelser* 

finns säker någon kille som kan engelska, men annars behöver man inte prata med varandra bara läsa kropps språket
  • Heidi1

tidigt? Varit uppe sen 20 i 6. Nä dags att jobba lite.

• Heidi1

tidigt? Varit uppe sen 20 i 6. Nä dags att jobba lite.

• Heidi1
    Smecker skrev 2012-01-30 12:57:13 följande:
    Vilka jävla pervon som hittat till Facebook, bara skickar en jävla massa nakenbilder fast jag sagt till att jag inte är intresserad.. finns det något sätt att blocka folk på? Kan man bara lägga till adressen och blocka eller spärra?

facebook.com/profile.php&refid=0 

Sorry ska genast sluta med det. Men måste du skriva det här
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-01-30 13:17:27 följande:
    Hahahahahahahaha.. hahaha.. ha.. ha.. *hrmpf* Tungan ute

tycker det var rätt elakt gjort
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-01-30 17:10:51 följande:
    Du och alla andra

hehehe så du har lagt ut länken i andra trådar också eller?
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-01-30 17:12:53 följande:
    Fan nu har min dator lagt av helt
    Tycker det är så bökigt på mobilen men får väl stå ut ett tag   

jobbigt, lider med dig
  • Heidi1
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-30 17:31:53 följande:
    Ännu ett charmigt mail i min inbox

"Jag tar dig trots dina brister!"

Man blir rörd alltså

låter ju som en dröm kille ju, bus på han på en gång
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!