Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-02-12 22:58:20 följande:
    hehehe hans fru tyckte dom kunde valt danskt råg bröd istället för baguetter
    Var det inte finska landslaget som körde med finska pinnar?
  • Glädje58
    takida skrev 2012-02-12 22:58:59 följande:
    för han såg ju inte ett dugg trevlig utTungan ute
    Inte degig heller
  • Glädje58
    GentleManiac skrev 2012-02-12 23:00:12 följande:
    Danska landslaget hade iaf salami
    Men de fick väl åka till läkaren, prickar överallt
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-02-12 23:06:12 följande:
    Jag satt och funderade på att köpa en kalender för det är ju för en bra sak.. för hjärnforskningen Oskyldig
    En sån med brandmän?
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-02-14 11:46:47 följande:
    Men har precis haft ett lite nedslående samtal med en manlig bekant om hur killar kan vara och tydligen enligt honom är manipulativa svin som snärjer tjejer för att få sex genom att få tjejen att tro att de är intresserade för att sedan när de fått sitt, drar sig ur...
    Säg att det finns andra killar där ute också!!!!!  
    Han har tyvärr rätt. Den sista justa killen var jag och nu har jag också gått över till andra sidan. Tyvärr  Obestämd
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-02-14 13:58:42 följande:
    ...Mäh.. menar du allvar!? Inte ska väl du gå över på andra sidan!? Det finns nån bra kvinna där ute som väntar på dig, det är jag helt säker på! ...
    Nej, jag är trött på att bara vara snälla killen som ställer upp till höger och vänster. Vad har det gett mig de senaste tre åren när det gäller närhet, mys och sex? Nada...

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-14 15:25:23 följande:
    Eh jag fick ett samtal från interflora förut... Skäms ehm. Alltså... det är inte riktigt min grej det där med sånna saker så jag vet knappt hur man ska reagera haha.   
    Tänk inte så mycket, bara känn efter hur det känns...
  • Glädje58
    takida skrev 2012-02-14 15:28:30 följande:
    Jag är på god väg att sålla mig till skaran som tänker, funderar o analyserar..... Jävla skit!
    Jag tänkte faktiskt lite i dag när jag var på gymmet. Funderade på en ny presentation och kom på lite bra idéer. Gäller bara att få ner det till max 2000 tecken
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-14 15:46:28 följande:
    Ställa upp kan man göra ändå, det ena utesluter inte det andra. Det gäller bara att inte vara dumsnäll. Nej du, se till att ta för dig av livet.
    Jag har varit dumsnäll. Men jag ska försöka att skala bort det snälldumma och bara behålla snällheten. Alltså, det är inte så att jag ska sluta vara snäll. Men jag kommer att se till att tillgodose mina behov mycket mer. Och då finns väl risken att en och annan kan uppfatta mig som dum. En jäkla balansgång...

Härligt att ha dig tillbaka Smecker Glad 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!