Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Suppressed skrev 2012-06-08 18:27:51 följande:
    Grattis och lycka till!

Kysspuss på dig
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-06-09 16:07:09 följande:
    drömde om dig inatt... vill inte säga för mycket men det va galet Hjärta
    GrrrFlört
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-06-12 19:20:47 följande:
    HoHo..nu var det tråkigt här........va fan göör niCool
    Tjohoo jag är härGlad Hur är läget?
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-06-12 19:35:14 följande:
    Hej Citronella;)  Jag fryyser ,har börjat spola i ett bad.....Jag såg precis vad Heidi hade skrivt  tidigare,jag har gått upp 3 kilo sen i januari när jag slutade röka...man får nog räkna med lite sånt...bättre det än sjuk o lukta illa...Cool

Vad gör du då annars?

Fryser?! Är det kallt borta hos dig?
     Här är det iallafall 18 grader. Ja det där med rökning är inte lätt. Jag håller själv på att försöka sluta men det går inte så bra eftersom jag typ går ut varje helg. Slutade helt tills för ett år sedan då jag började feströka sedan slutade jag någon månad sedan började jag igen. Nu röker jag ca 3 om dagen samt mer när jag går ut. :S

Jo det är ganska bra med mig. Men känner mig lite förbryllad över beteendet hos killen jag träffade lite. Han sa typ att han blev mer intresserad av mig när jag inte svarade på sms på ett par dagar, sedan bjöd han mig på fest på Lördag för att sedan inte ta någon notis om mig.Obestämd  
  • lemonina
    carlf skrev 2012-06-12 20:01:43 följande:
    Jag kan också vara ny på denna tråden;)

Välkommen du med{#emotions_dlg.flower} Vem är carlf då?Glad
  • lemonina
    carlf skrev 2012-06-12 20:14:45 följande:
    Jag är en skåne kille på 34 år som har vatt singel länge och ska jag vara ärlig så har aldrig längtan varigt så här stor efter att träffa den rätta och bilda familj tidigare.
    Hoppas du hittar kärleken snartGlad Är du med på någon datingsida då eller?
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-06-12 20:18:04 följande:
    OK Lemon.ang killen, varför ödsla din dyrbara tid och energi på ngt dylikt?Blä...

Röker du bara typ 3 om dagen?  Jag rökte 15 ibland mer...

Jag testade på krogen för ett tag sedan,men de va inget för mig att börja om med...trodde inte jag skulle fixa att testa ,men de va nog bra ,förbjudna saker har en tendens att verka mer lockande.

Vi har regn,med åska,mulet 12 grader brr...

Ja vem är du CArlF?
    Jag rökte mer förr. Men höll uppe i fyra år sedan har det ökat och avtagit under ett års tid. Ungefär i samband med att jag fick ett skitstressigt jobb och det tog slut med en kille... Minsta problem och ciggen finns i ens tankar.

Ja men det var ju bra att du provade och att det smakade skit iallafall:) Kunde önska att det var samma för mig.

Ja killen är ett mysterium. Jätte gullig hela förra veckan fram tills på lördag, men jag tänker inte höra av mig något iallafall. Jag har ingen lust att spela spel. Ska det vara ska det vara på riktigt och inte när det passar han eller att jag måste spela svårflirtad för att han ska vilja vara med mig. Fan vi är vuxna människor och inga tonåringar längre.       
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-12 20:23:03 följande:
    Jag Hoppas på en ny dejt med M nästa vecka!
    Vem är M?Skrattande han som du dejtat några gånger?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!