Inlägg från: racer x3000 |Visa alla inlägg
  • racer x3000

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Klöset skrev 2011-11-26 20:52:56 följande:
    Hahahahaha

Dansa Zumba hemma? Funkar det? Bor du i ett slott?

Sov gott :). 
    Vem vet.. Ibland undrar man hur mycket man får in i en lägenhet
  • racer x3000
    Klöset skrev 2011-11-26 21:01:00 följande:
    Hmmm. Nu får du nog utveckla. Tyst
    Känns som att man har allt för mycket prylar och grejor. Får nog ta och lägga upp lite av det som säljes på blocket eller nått.
  • racer x3000
    Klöset skrev 2011-11-26 21:09:38 följande:
    Aha, ja det blir lätt så. Man samlar på sig Solig.

Men "det kan ju vara bra att ha"  
    Precis, och till slut blir det för mycket.
    Klöset skrev 2011-11-26 20:59:42 följande:
    Aaah. Kanske ska testa nåt sånt, Jag testade friskis och svettis en gång. 

Tur att ingen såg Förvånad 

Najt najt :) 
    Att ta tag i problemet är positivt. Ska själv fixa cykeltrainer så man kan cykla hemma och glo på nån tv-serie samtidigt istället för att lyssna på dunka dunka musik så man blir ännu mer hörselskadad.
  • racer x3000
    Klöset skrev 2011-11-26 21:19:17 följande:
    Jag fick en motionscykel i julklapp för några år sedan. men den finns inte här längre. "den var i vägen" så DEN åkte ut minsann (på tal om att samla)

Jag ska ut och springa imorgon igen.
    Det SKA gå

Tips på någon bra tv serie? ;) 

True blood ska tydligen vara bra Drömmer, men ska du vara ute i naturen och springa så är det väl svårt att titta på tv samtidigt .
  • racer x3000
    Anonym (Mia) skrev 2011-11-26 21:37:46 följande:
    Jag vet. Och egentligen är det bara två veckor... på måndag... Det borde inte fungera. Men det gör det. Jag har alltid tänkt att sånt där när man är soulmates och att man flyttar ihop efter en vecka och sånt är trams. Att det inte finns och att man måste lära känna varandra först. Allt annat är bara inbillning. Men helt allvarligt så är det här bara så självklart att det inte går att beskriva. Jag trodde inte på det innan och jag vet att många inte tror mig nu. Han säger det jag tänker, men använder bara andra ord. Han använde ordet själsfrände på vår andra dejt (som för övrigt varade från torsdag eftermiddag till måndag kväll samma vecka som vi träffats för första gången Tungan ute ) och jag kände att han hade rätt.
    Kul som 17
  • racer x3000
    kristinah skrev 2011-11-26 21:42:44 följande:
    känner mig grymt dissad av alla i tråden - kom igen för fan - NI får iaf inte dissa - ni är ju mina vänner i dejtingdjungeln jue!!!!!!
    Inte ska du känna dig ovälkommen. Vad har du hittat på idag då?
  • racer x3000
    kristinah skrev 2011-11-26 21:55:08 följande:
    asch - jag är dålig på att skriva ut smajlisar -

jag är inte lädesen - mer uttråkad som never mind sa...blÄ!!!!!!!!

har setat inne senaste veckan emd en vattkoppsunge - så man får ju inte ens gå ut och handla ie n vanlig affär eller ta kollektivtrafiken nånstans bortom kvarteret...

Så JA - jag är uttråkad till MAX!!!!
    Bläää, trist att bara sitta hemma och inte kunna göra något vettigt.
  • racer x3000
    Glädje58 skrev 2011-11-26 22:39:12 följande:
    Jag jobbar så jag kan inte gå på någon klubb.

I och för sig gjorde jag det för många år sedan. Rätt brutalt faktiskt när jag tänker på det. Mitt under arbetspasset stack jag iväg till en klubb för att göra en inspelning med bandet som skulle spela där. Simple Minds om någon kommer ihåg dem.
    Japp, gammal nog att komma ihåg...
  • racer x3000
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-26 23:57:12 följande:
    jao helt absolut första gången vi sågs , och trots mina obefintliga kunskaper i att hitta och köra rätt så gick tillochmed det med lite vilja och... eh ja... guidning då.
    Jag kan ev behöva lite guidning imorgon Drömmer
  • racer x3000
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-27 00:01:20 följande:
    ähum ja absolut inte av mig då för då lär du hamna i joukasjärvi om det inte är dit du vill förstås Drömmer
    Nä, 30-40 minuters bilfärd hemifrån.
    Klöset skrev 2011-11-27 00:01:34 följande:
    racer x3000 skrev 2011-11-26 23:59:11 följande:
    Jag kan ev behöva lite guidning imorgon Drömmer
    Du kommer behöva mer än så. Hahahaha.

Börja be Cool
    Tungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!