Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

massa sidor att läsa ikapp nu ju, shit va här skrivs:))

• Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-17 20:38:41 följande:
    Du vet att du måste följa den här tråden med ifall du skall ha en chans? www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58557 620.html

o vilken tråd är det? page not found...
  • Anonym (jobbigt)

fasiken va det tar på en att hålla till i dejtingträsket... Har mailat med en kille i ett par månader o även pratat en del på msn, han verkade hur mysig som helst. I veckan bestämde vi att vi ska ses, han var mer på än vad jag var. Blev vänner på facebook. Fick mail att han tycker jag är fin. Sen har han pausat sitt medlemskap och tagit bort mig från facebook o på msn. Vad hände där liksom??? 
    Sjukt frustrerande att snacka med olika killar o prata om sig själv o ditten o datten för att sen bara rinna ut i sanden.. 

• Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-17 20:56:16 följande:
    Det är väl lite drygt att söka om man inte är sugen? Tungan ute Vi kan väl lämna det öppet på VAD man är sugen med, det finns ju lite att välja på så att säga.
    lite nyfiken här... vad är det för ålder på dig?
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-17 21:05:38 följande:
    Står väl i min profil?
    kanske det gör men jag kommer inte in på den....;(
  • Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-17 21:09:20 följande:
    Ja, kan bara hålla med. Finns faktiskt mycket annat roligare i livet. För tillfället håller jag mig helt lugn med dejtande.  
    ja visst finns de det;)
    jag ska på en troligen grym fest om ett par veckor, det blir jag o 25 par, haha
    behöver jag ens nämna att det inte finns några i min bekantskap som ens känner några andra singlar än mig...
  • Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-17 21:23:34 följande:
    Men DOING, Snacka om att känna sig som outcast i det sällskapet. Kanske kan bli grym fest ändå? 
    Mm, men jag e van... Hoppas på att jag slipper arga blickar från osäkra flickvänner bara... Men kommer många roliga människor o kommer bli grymt kul:)! Jag ska dansa hela natten lång!
  • Anonym (jobbigt)
    kristinah skrev 2011-11-18 00:37:47 följande:
    En liten fundering innan jag somnar. Vad menar män med: -'Jag tyckte du var trevlig att se på' Och 'du är fin både som människa och i utseende' ? Är de artiga och svarar så ( den sista fick jag som svar på när jag sa att jag tyckte att han var snygg) Jag menar, vafan! Trevlig och fin är ju inte nåt som beskriver utseende!?! Ja jag är svältfödd på att nån tycker att jag är snygg Tror bara en enda person i hela mitt liv har sagt till mig att jag är snygg...tänkte att man skulle få en dos av komplimanger men trevlig vet jag redan att jag är. Nu vill jag känna mig lite attraktiv också...
    Tycker jag en kille är snygg kan jag absolut säga att han är fin. 
    Komplimanger i all ära men det viktigaste är ju att du själv tycker att du är snygg, för det behöver du ingen man!
    Jag brukar inte heller bli nersprungen med komplimanger att jag är snygg. Jag är mer söt, fin o charmig:) Om man nu ska gå efter rådande normer. Men det viktigaste är att jag är nöjd med mig själv, vad andra tycker för de stå för!
  • Anonym (jobbigt)

Om du inte vill avslöja din identitet "jobbigt" så kan jag berätta för dig att BooYah är 87 år
    Ja, jag har också kollat och det stämmer"

Shit, 87.... det är lite i äldsta laget för min del.... Tack grabbar för att ni är hjälpsamma o har koll på BooYah´s ålder, men jag lyckades ta reda på den rätta åldern på egen hand!
    Er kan man ju inte luta sig mot när det blåser;) 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!