Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Shades skrev 2012-09-18 16:24:24 följande:
    Vi letar personer med eller utan alkoholproblem på krogen... Tror jag.
    fy ingen med alkoholproblem, och helst inga andra problem heller eftersom jag själv är problemfri
  • cajsasmamma
    MrC skrev 2012-09-18 21:14:21 följande:
    Plus
    Nä allvarligt, jag ville bara få igång en diskussion. Hur är det, vad möter ni för folk där ute? Vad har folk för problem generellt? Som sagt, 2009-2010 gjorde jag några tappra försök och bara kvinnor med alkoholproblem ville träffa mig.
    Bra att du håller med att jag är problemfri  

Jag träffar bara IT-män och folk som bor långt ifrån mig. Sista dejten förra veckan bor ca 100mil ifrån. Känns som jag får starta en egen dejting-sida för oss lantisar i Östergötland. 
  • cajsasmamma

Hej

Hur har ni det ute i stugorna? Här är det bra fast lite jobbigt privat så dejting-skorna ligger på hyllan i ett par veckor nu! 

• cajsasmamma
    ulfsas skrev 2012-09-22 21:45:14 följande:
    Får väl ha en saftblandarlampa på huvudet och hänga en lapp på bröstet med texten ''fertil kvinna sökes och ja, jag menar nu ikväll''   Förvånad
    Syrran köpte en tröja där det stod "LEDIG" en gång till mig och skicka ut mig med den på, och shit så många krogragg jag hade efter mig
  • cajsasmamma

Här ligger dejtandet på is ett tag till, mycket på jobbet och privat. Känner att jag inte skulle vara mitt avslappnade jag om jag skulle träffa någon ny person nu.

• cajsasmamma
    takida skrev 2012-09-24 21:53:28 följande:
    Öl är äckligt!
    Öl är gott , om den är kall och jag ha rätt sällskap kan det slinka ner några stycken  
  • cajsasmamma
    Cocacola skrev 2012-10-04 22:56:52 följande:
    Ska gå och fixa en kopp te och se om jag hittar nån snygg kille på vägen dit. Oskyldig

Sen kommer jag tillbaka och spammar tråden lite mer... Lite sällskap vore trevligt! Skrattande
    Jag är ju här... fast jag drar mig nog till sängen snart, har redan lyckas somna 2ggr
  • cajsasmamma
    Cocacola skrev 2012-10-04 23:19:13 följande:
    3:e gången gillt? Skrattande
    Bara jag tar tag i min röv och flyttar den till sängen så somna jag garanterat. Lider nog av lätt narkolepsi, somnar lätt och snabbt. Har tom börjat sova middag på dagarna ca 30 minuter  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!