• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-11-16 13:53:24 följande:

Varför är det nono?
    visma1 skrev 2012-11-16 14:36:18 följande:
    Du är nykterist och gillar inte rökare?

nono var kanske att ta i. Jag tycker bara att det gör ett oseriöst intryck.
    Jag är inte nykterist, men ogillar rökare. Iofs, rökbilderna är väl bra då så att man kan gallra bort dom.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    MrC skrev 2012-11-16 11:55:28 följande:
    Jag är inte så intresserad av var de har varit, mer intresserad av vart de är på väg. Framtidsplaner, drömmar osv.
    Sen tycker jag att en massa festbilder där personen sitter med drinkar och röker är nono.
    Jag vill ändra på den där...

Jag tycker att de som BARA har festbilder gör ett oseriöst intryck. -Herregud, festar människan alla dagar i veckan, tänker jag.
  • MrC
    lemonina skrev 2012-11-16 16:14:51 följande:
    Haha oj här var det hårda bud tror jag har ganska många party bilder på fejan. Men lägger väldigt sällan upp något numera just för att jag inte vill bli klassad som att jag inte gör annat även om jag inte gör så mycket annat jag är en party tjej haha jag erkänner
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 16:19:07 följande:
    Lemmo: Haha då är vi två

Precis, söker man partykillar/tjejer/kvinnor/män så är det väl bra att lägga upp partybilder i sin dejtingprofil. Söker man någon som tränar mycket så passar träningsbilder. Resebilder om man söker någon som vill resa mycket. Jag har bara tråkiga bilder, slutsats: jag söker någon som är lika tråkig som jag.
  • MrC
    Madida skrev 2012-11-16 16:42:20 följande:
    Någon som jag då, som nästan bara har töntiga bilder där jag gör grimaser eller är utspökad på nåt sätt - vad tänker man då om mig? Att jag är oseriös?
    Är du på HP? Vill du avslöja vad du heter där? (skicka till min inbox får jag se)
    lemonina skrev 2012-11-16 16:40:17 följande:
    Haha tycker du verkar ganska rolig
    Fråga Cajsasmamma, hon vet. Spöke

• MrC
    Madida skrev 2012-11-16 17:50:08 följande:

Klart att jag hade kunnat avslöja det, men jag avregga mig för ca två veckor sedan
    aha. Var är dina jaktmarker nu då?
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 19:41:38 följande:
    Madida: Japp, synd att du måste bo så långt bort. Misstänker att du hade varit ett awesome tillskott i vår glada partytrio här i tråden
    Madida skrev 2012-11-16 19:50:03 följande:

Ja i de lägena är det verkligen trist att jag bor här. Vill ju också vara med er och leka!

Var bor alla då?
    Jag bor i Sollentuna, men är i Piteå just nu.
  • MrC
    Madida skrev 2012-11-16 20:10:06 följande:

Malmö!
    Jag är en sucker för dialekter och speciellt då de från de södra landskapen, för att det är så exotiska för mig som är norrlänning. Drömmer Säg nå dirty på skånska och jag är såld liksom.
  • MrC
    Madida skrev 2012-11-16 20:44:08 följande:

Haha! Ledsen att göra dig besviken men jag snackar inte speciellt mycket skånska. Mer en blandning av småländska, blekingska och skånska
    Jag hör ingen skillnad, sa ju "södra landskapen". Flört

Nähä, klockan är 9, jag sov inget igår natt och bara 1 timma på dagen. Snart ska jag sova, lång dag imorgon.

• MrC
    nu123 skrev 2012-11-16 20:25:36 följande:
    Sthlm!
    Det visste jag. :)
    lemonina skrev 2012-11-16 20:55:40 följande:

Jag är från Värmland men bor i Örebro.
    Det visste jag inte :)

• MrC
    Madida skrev 2012-11-16 21:22:34 följande:
    Då ska jag spela in ett ljudklipp där jag säger nåt riktigt porrigt och skicka till dig! Som julklapp
    Åååh! Now we are talking. Hahaha.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!