• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Så gulliga ni är som engagerar i. Tror dock det kommer bli en Samsung till slut. Främst för att nya iphone kostar en miljard. Jag är inte teknisk, men jag är heller inte korkad och jag lär mig relativt snabbt om nån tar sig tid att visa mig.

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-02-14 19:57:14 följande:
    Imorgon ska jag på en dejt med en kille som spelar i en helt annan liga än vad jag gör. Han är otroligt snygg, vältränad och berest. Jag skulle tippa på att han tjänar 3 gånger så mycket som mig i månaden och alla hans tidigare tjejer har varit smala, vältränade blondiner med silikontuttar dessutom har de haft otroligt bra jobb. Jag tycker personligen inte att jag är ful, och jag är väl inte tjock heller men jag är verkligen inte petit. Han är otroligt trevlig men jag kan inte låta bli att undra varför han vill gå ut med mig, vad är hans baktanke. Kan inte låta bli att undra om han inte kollat ordentligt på mina bilder eller inte förstått vem jag är Jag kan inte låta bli att undra om jag borde ställa in, vet inte om mitt självförtroende klarar att han dissar mig för att jag är för tjock eller något.
    1. Hur sjutton vet du hur alla hans tidigare flickvänner sett ut? Vad det jobbat med o.s.v.?
    2. Har har kollat dina bilder och vill träffa dig, tycker han då att du är ful?
    3. Klart som f*n att du inte ska ställa in. Det du ska göra är att jobba på ditt självförtroende.

Go for it och NJUT!!
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-15 21:47:10 följande:
    För mig så brukar första dejten kännas bra, andra, inte lika bra.. så får man en tredje dejt med mig så har man eventuellt en chans.
    Kanon! Ska vi börja med en tredje dejt direkt eller?
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-15 23:53:06 följande:
    Absolut!
    Perfekt! Vad ska vi hitta på? Baka?
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-15 23:59:49 följande:
    hmm, det kan vi ta på fjärde dejten kanske?
    Och vad gör vi på den tredje då?
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-15 23:58:14 följande:
    Vilken toppenreplik Madida  Glad  Den borde till och med han, vad han nu hette, gilla. Han som inte vill ha sex på första träffen.
    Haha, han gillar nog inte mig alls så spelar antagligen ingen roll vad jag säger
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-16 00:07:49 följande:
    Eftersom att jag har hittat på vad vi ska göra på 1a och 2a så får du bestämma 3e.
    Du snackar! Jag föreslog ju baka men du sa nej. Då är det din tur!
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-16 00:24:09 följande:
    Ok, jag brukar vänta med att baka till 4e men ok då.
    Vart ska vi vara?
    Du är välkommen hit. Jag har alla grejer! Men vi kör MITT recept!
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-16 00:37:30 följande:
    haha visst!
    Så charmigt medgörlig du är. Och jag gillar att du, redan innan tredje dejten, fattar att det är jag som är chef
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-16 00:42:12 följande:
    hahah det är lika bra att göra som tjejerna säger.
    Du är klokare än vad jag trodde! Bra jobbat!
    Nu ska jag sova. Hör av mig med detaljer senare
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!