• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

sicka gulliga arbetskompisar man har Dom hade sparat chokladpudding till mig Skrattande

Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2011-12-02 22:27:59 följande:
    Åhh så gott! Har varit sugen på det hela kvällen :)
    mmmm det är gott också, fick en bra start på dagen och ett bra avslut på dagen
  • Heidi1
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-02 22:31:19 följande:
    Haha.. ja, det var min (tycker jag iallafall) briljanta ide! Skål Skrattande

Go kväll på er alla!

Iallafall "Nevermind" verkar gilla uppdateringar så för henne kommer en liten uppdatering från mig...
    Jag suktar efter min dejt som även denna helg stuckit från stan för att jobba... längtar till söndagkväll för då kommer han hit igen... och allt har hittills gått över förväntan.. och jag kan nog nästan påstå att jag iallafall börjar bli lite kär Drömmer
    jag tycker också om och läsa uppdateringar härligt att du börjar bli lite kär
  • Heidi1
    Klöset skrev 2011-12-02 22:34:07 följande:
    21 - åringen:
    (Första inlägget är det nedersta)

Försökte svara på det sista där men upptäckte att jag var blockad Solig .
    sköna människor.

Ämne: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Hej :)

Har inte sagt de heller, men du förstår inte vilket hån det känns som när någon ler åt någon annans skit som denne råkat ut för. Försök inte vända detta mot mig nu, det är du som gjorde fel, inte jag.

Jag skrev:
    --------------------------------
    Men det någon annan har gjort mot dig ska inte jag behöva lida för. Det känns bara orättvist. 

Han skev: 
    Jag vänjer mig inte och kommer inte le när någon sviker mig. Eller beter sig förjävligt mot mig

Jag skrev:

Man vänjer sig helt enkelt. Till slut kan man bara le åt det ;)

Han skrev:
    Jo verkligen.. varför ler du till något sånt?

Jag skrev:
    Jobbigt sånt

Han skrev:
    Ingen fara, hoppas bara jag kunde göra dig glad :)
    Tack, men skulle på "dejt" idag men de blev inget, hon hade ljugit för mig om hennes känslor..

Jag skrev:
    Hej hej!

Tack så mycket! Lycka till du med och ha en trevlig kväll.

Han skrev:
    Hej på dig :) Förlåt men jag skulle gärna vilja oskyldigt smyga in på din sida och skriva att du är verkligen fantastiskt vacker ^^
    Nu enligt din sida tror jag inte jag är något du är ute efter, så hoppas inte det gör något att jag skrev detta, och önskar dig lycka till att finna de du önskar :) Du verkar vara en vettig och bra kvinna, du förtjänar en riktigt bra :)

/*****

fniss han måste haft pms eller något liknande
  • Heidi1
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-02 22:38:35 följande:
    Tack, ja det tycker ju jag med! Glad
    Ja, då är uppdateringen till dig också.

Du verkar ju inte haft det alltför dåligt själv ikväll med din dejt, känns det bra? 
    hade dejten innan idag inte ikväll men det känns jätte bra, tycker om han och han har skrivit att han tycker om mig Skrattande  känns som det är en kille som har bådda fötterna på jorden och hjärtat på rätt ställe Skrattande
    Ska till han på måndag om inte dom muntliga förberedelserna hos tr tar för lång tid
  • Heidi1

Helt klart en kille jag kan bli kär i och hoppas att jag kommer bli det med och han io mig och att det ska funka med hans dotter och mina två flickor

• Heidi1

är det någon som ska på dejt i helgen?

• Heidi1
    Klöset skrev 2011-12-02 22:51:11 följande:
    Min "kollega" som har en crush på mig kommer på julfesten imorrn. Jag är lite sugen.. Men nääää. Jag hör snacket som det kommer föda redan nu. annars skulle det vara nära och bra.

Min dröm är att hitta en stor manlig trygg famn att krypa upp till, helst igår
    Var finns de? Drömmer 
    jag hittade min på hp
  • Heidi1
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-02 22:57:29 följande:
    Så härligt att höra! Lycka till på måndag! Skrattande
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-02 22:46:05 följande:
    Här är en till som gillar uppdateringar Åh vad härligt att bli kär!!!
    Ja, jag vet!!!! Skrattande  
    Och alla som vill ha uppdateringar får räkna dem för sig.. ber om ursäkt till er andra om det är nån som tar illa upp...

Det är så trevligt här i tråden att jag egentligen inte har lust att sluta att del ta i den... men jag får försöka att bara läsa och följa er istället.

varför skulle du behöva sluta ta del i tråden. klart att du ska vara med och skriva
  • Heidi1
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-02 23:09:58 följande:
    Det känns lite som man trampar på öma tår och det vill jag ju inte...
    inte på mina.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!