Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
sicka gulliga arbetskompisar man har
Dom hade sparat chokladpudding till mig 
sicka gulliga arbetskompisar man har
Dom hade sparat chokladpudding till mig 

.Ämne: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Hej :)
Har inte sagt de heller, men du förstår inte vilket hån det känns som när någon ler åt någon annans skit som denne råkat ut för. Försök inte vända detta mot mig nu, det är du som gjorde fel, inte jag.
Jag skrev:
--------------------------------
Men det någon annan har gjort mot dig ska inte jag behöva lida för. Det känns bara orättvist.
Han skev:
Jag vänjer mig inte och kommer inte le när någon sviker mig. Eller beter sig förjävligt mot mig
Jag skrev:
Man vänjer sig helt enkelt. Till slut kan man bara le åt det ;)
Han skrev:
Jo verkligen.. varför ler du till något sånt?
Jag skrev:
Jobbigt sånt
Han skrev:
Ingen fara, hoppas bara jag kunde göra dig glad :)
Tack, men skulle på "dejt" idag men de blev inget, hon hade ljugit för mig om hennes känslor..
Jag skrev:
Hej hej!
Tack så mycket! Lycka till du med och ha en trevlig kväll.
Han skrev:
Hej på dig :) Förlåt men jag skulle gärna vilja oskyldigt smyga in på din sida och skriva att du är verkligen fantastiskt vacker ^^
Nu enligt din sida tror jag inte jag är något du är ute efter, så hoppas inte det gör något att jag skrev detta, och önskar dig lycka till att finna de du önskar :) Du verkar vara en vettig och bra kvinna, du förtjänar en riktigt bra :)
/*****

känns som det är en kille som har bådda fötterna på jorden och hjärtat på rätt ställe 
Helt klart en kille jag kan bli kär i och hoppas att jag kommer bli det med och han io mig och att det ska funka med hans dotter och mina två flickor
är det någon som ska på dejt i helgen?