Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vilken härlig känsla när det lyser "NYA" med röd text på mail, flirtar och besök, samtidigt. Det är man inte bortskämd med  Glad

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-16 19:08:33 följande:
    Hihihi vad trevligt för dig
    Ja, jag ändrade min presentationstext till en mer seriös. Istället för mina utskällningar av hp och annan blajja. Det kanske kan ge lite bättre respons.

Sen har jag en annan konstig människa. Hon hade rätt så rolig text och jag skrev och tyckte att hon var lite skruvad. Nu har hon skällt ut mig säkert tre gånger...
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-16 19:23:34 följande:
    Snacka lite med en kille på en dejtingsida idag. Han hade valt att inte fylla i civilstatus så jag fråga honom om det var så att han hade flickvän eller så. Han svar blev

"Nej har en ödla till blivande exfru. Jävlig skiljsmässa"

Det är nog det mest avtändande svar man kan få! Och jag gjorde det ganska klart för honom. Då svarade han att han ska minnas mitt svar nästa gång han minns hur hon slog barnen.

WHAT?!
    Något säger mig att det var bra att du inte gick ut med honom  Flört
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-16 19:59:24 följande:
    Vanilla ice queen:

Så! Nu har jag vräkt ur mig och nu ska jag läsa tillbaka lite
    Då kanske det var du som var inblandad i bilden jag såg i en annan tråd?  Glad
  • Glädje58
    Cosan skrev 2012-02-16 20:51:39 följande:
    Hej på er,
    Verkar tyvärr som man efter några veckors dejtande får krypa tillbaka hit.
    Allt gick på i fin takt, så plötsligt igår avslöjar dejten att den inte gillar att kyssas????????????????? Men tjena mittbena, vi har hånglat och kyssts som satan???
    Nåja, jag tror inte att jag fixar att vara tillsammans med någon som inte gillar att kyssas även om mycket annat kändes riktigt bra Gråter
    Mycket märkligt. Har hon lyckats hålla masken så länge?
  • Glädje58

Vi kanske kan komma på en lista med bra kommentarer när man vill göra slut  Flört

Oj då, har du storlek 37? Ledsen men jag klarar inte av större fötter än 35

• Glädje58
    Cosan skrev 2012-02-16 21:23:12 följande:
    Är ganska säker på att hon inte ljuger, hon var inte riktigt den typen. Fast det kvittar egentligen, det är lixom förstört. 
    Men du, varför sörja en kvinna som inte är något bra för dig?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!