Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Äsch hångla är inte så noga. Jag är desperat och skulle tom hångla med Jonazid vid det här laget

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-25 00:14:49 följande:
    Jag hade nog hellre känt mig lyckligt kär just nu istället och suttit på en sandstrand i väst indien med en paraplydrink :)
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.

Åh eller ännubättre. På en finlandsfärja i full fart på väg mot Åland full med män som pratar finlandssvenska och sitta och sippa på en red bull jäger och bara veta att någon av alla dessa finlandssvenska godingar kommer sova i min hytt i natt
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-04-25 00:16:36 följande:
    Hahahaha, ja då är man jävligt desperat

Mm, dags att göra ngt åt det kanske hahaha
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-25 00:29:44 följande:
    Jag drar dig hellre i håret och viskar *** **** ** i ditt öra innan jag ******* ** ***** långsamt och stadigt * ***** ** dig
    I like the way you say please while you're looking up at me...

Ohh! Låter mer än bra
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-25 00:35:05 följande:
    Seena sejjen! 

Ska farbror visa var sampot finns? 

Grawww
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-25 00:32:29 följande:
    Doktorn sa att det var helt okej, men om jag börjar höra röster i huvudet så skall jag slå honom en signal efter en vecka eller så.

Jag har ingen aning om hur du ser ut, Fredrik är iaf snygg  Så jag får tacka för det fina och gulliga och sockersöta erbjudandet, men nej tack

Meh vad ytligt! Jag skulle fasiken hångla med Kicki Danielsson om så erbjöds...
  • Vanilla ice queen

NS: Åh jag gillar verkligen brytningen med finlandssvenska av någon skum anledning. Nu är jag helt över Hannu som jag dejtade ett tag med jag skulle lätt kunna dejta i Finland igen

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!