Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-02-17 00:12:09 följande:
    Hr ett 7-årigt förhållande bakom mig, sluta med att han var otrogen. Läkte ett tag och sen träffa jag nästa och var tillsammans med honom i 1 år, sluta med att han var otrogen (och allmänt labil). Sedan honom har det varit några dejter och några kortare (veckor/månad) "relationer" i ca 2 år nu.
    Vad tungt att läsa Rynkar på näsan  Du är ju himla snygg, blir det många förfrågningar på dejtingsajterna?
  • Glädje58
    Cosan skrev 2012-02-17 00:29:27 följande:
    Glädje58
    Har du minskat ner på kontakten med din tjejkompis så du får ett ordentligt sug att träffa någon? 
    Jag gjorde slut med henne för snart tre veckor sedan, vänskapen alltså. Men det känns sådär, ibland saknar jag henne så förbaskat och ibland så är det skönt att slippa henne. Var på dejt i söndags men det var inget som föll henne i smaken.

Suget att träffa någon åker upp och ner. Vet inte hur mycket citalopram påverkar mig. Och i morgon höjer jag dosen till 20mg. Ber redan nu om ursäkt om jag skulle bli en pina för omgivningen haha....  Men som sagt var, det är lite djupa dalar och höga berg för mig just nu.

Ska dock börja att lägga om kosten lite grann och börja med prebiotika och lite andra nyttiga saker. 
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-17 00:31:41 följande:
    Ja, jag har haft lite otur och klart det har påverkat mig men det är inget jag går och tänker på

Oj, tack! Så snällt sagt.

Njae, får nog inte många fler förfrågningar än andra tjejer. Däremot är de flesta förfrågningarna väldigt sexrelaterade. Oavsett hur min presentation ser ut. Börjar tröttna rejält.
    Kör du med andra sociala träffar eller liknande, hobby, föreningar och sånt?
  • Glädje58
    Cosan skrev 2012-02-17 00:42:07 följande:
    Det är nog bara slump och otur. Rätt vad det är så vänder det.  
    Det är nog ingen slump att de flesta bara vill sätta på. De flesta använder dessa forum för detta ändamål. Otur att de ska jobba så mycket dock
  • Glädje58
    Cosan skrev 2012-02-17 00:46:18 följande:
    Okej, något steg fram och något bak då. Prebiotika är fina grejer, jag har faktiskt min egen odling och gör min egen kefir :) 

Keep up :)
    Nice Glad   Jag som inte har kunskapen för köpa färdiga produkter. Har du kört länge?
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-02-17 00:47:59 följande:
    Fast det där pratade vi ju om förut. Jag har träffat ett par från dejtingsidorna och det har ofta slutat med att vi har hamnat i säng. JAG har däremot inte velat fortsätta efter ett tag. Det har dock aldrig varit meningen att det skulle bli så. Jag kan tänka mig att vissa jag har träffat då kan avfärda mig med att "han ville bara ligga"?... när det FAKTISKT aldrig har varit så...
    Nä, men så kan det givetvis bli. Att intentionen var att träffas, lära känna varandra, men efter några veckor så tar det slut. Och däremellan har man legat med varandra.
  • Glädje58
    Cosan skrev 2012-02-17 00:53:48 följande:
    De färdiga produkterna är inte alls lika bra som det du gör själv. Jag har kört min svamp några månader, en en kompis som jag fick svamp av som kört några år. Jag kan skicka upp en svamp till när min växt till sig lite mer om du är sugen på lite riktiga grejer?
    Om jag får bra och tydliga instruktioner så vill jag gärna prova. 

Så kan du prova röka mina plantor som jag har odlat    
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-17 00:49:07 följande:
    Det tror inte jag, faktiskt. Där måste finnas nån anledning till att jag främst drar till mig en viss typ av män. Och jag försöker lista ut anledningen
    Det är säkert så Madida. Har du läst den där boken "Hemligheten" eller vad den nu heter?
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-02-17 00:49:18 följande:
    Ska man då ge fan i att ligga innan allt är solklart? Eller ska man ge utlopp för sin kåthet när den är där så att säga?
    Det är klart att man ska ge utlopp för det. Men sen finns det ju dessa underbara killar som redan från start har bestämt sig att bara ligga. Några gånger och sen är det vidare till nästa. Jag har sett dess på nära håll via en kompis
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-02-17 01:00:24 följande:
    mm jag har inte varit med om några vänner som har haft det som mål. Men jag kan förstå att man också kan misstro en persons intentioner när det går snett..
    Hela förra året råkade min vän ut för dessa herrar. Gång på gång på gång på gång. I hennes fall så var hon säkert intresserad av dem, men såg inte med kritiska ögon att de inte var intresserade av något seriöst. Men jag avslöjade några av dem för henne
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!