Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-07 11:55:42 följande:
    Jamenvisst! Egentid är viktigt för mig
    Bra. Han är tyvärr inte flyttbar, hans 4 barn bor här, men det är väl inga problem för dig?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-07 11:56:49 följande:
    precis. fast jag brukar aldrig starta sådana trådar
    Inte under eget nick nej..
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-07 12:06:31 följande:
    Varför ska jag svara på mail från killar som inte har nån presentation, fakta eller bild?
    Jag vet ju ingenting om han är intressant och värd att lägga ner tid på.  
    Detsamma säger jag om tjejer.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-07 12:06:19 följande:
    Nejdå...en kåkfarare med 4 ungar skulle passa mig perfekt! Och min pappa skulle bli såååå glad.
    4 ungar är ju bra, då har jag iaf lite att hitta på de tider han sitter inne.
    Jag misstänkte det. Men eftersom jag pimpade ut honom till MammaHeidi först så har hon första tjing. Eller så kan ni slåss om det, oljebrottning är kul att titta på. Har jag hört
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-07 12:13:32 följande:
    Oljebrottning gillar jag. Bra om huden är torr också!
    Eller har du nån annan till mig?!
    Nej de andra är dvärgar som jag. Sorry..
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2012-01-07 12:35:46 följande:
    Ska börja dejta mitt gamla span igen. Vi var på 4 dejter men nu känns det mer som det är som par vi ska försöka :) får se hur det går.
    Oj, recycling när det är som bäst! Väldigt miljövänligt av dig att återanvända gamla span.
  • Smecker

Men herrejävlar.. får jag ett mail till från en "glad och sprallig tjej som är social, ödmjuk och ärlig och gillar skogspromenader och lugna hemmakvällar" så får jag frispel.. finns det någon jäkla mall som alla följer!? Vågar ingen sticka ut lite? Skriv åtminstone om du tar den i tvåan, eller att du hånglar på första dejten.

• Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-07 12:50:08 följande:
    Haha, otur :)
    Seriöst, ibland är man en jäkla fail-magnet.. eller så är det de stackars små liven som inte har en aning om vad de ger sig in på. I vilket fall så Skrikandes
  • Smecker
    Laurora skrev 2012-01-07 13:30:28 följande:
    "Hej jag är ett stört miffo som hatar skogen, är socialt missanpassad och älskar att flytta runt på toarullen hemma  hellre än att ha mysiga hemmakvällar"

Kanske ska köra med den? Vad tycks? 
    Intressant.. det är de två alternativen som finns? Hellre det i så fall, det sticker ju ut jämfört med de där som ser ut som klonade i samma tjejfabrik.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-07 14:17:23 följande:
    Hej!

Jag är en ganska negativ och bitter tjej som främst gillar att vara ensam, är blyg i nya sällskap, tycker att jag är så in i helvete bra och så ljuger jag typ en del.
    Gillar att springa i city och galna utekvällar. Ibland är jag uppe ända till kl 2.

På fritiden gillar jag att tatuera på hobbynivå, jag 13 katter och 4 undulater som är mina ääälsklingar.
    Håller även på med rollspel och jag och mina vänner har ett vikingaspel planerat nu i februari.

Jag tycker att du är råsexig och undrar om du vill vara MIN viking?
    Jag tar två!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!