Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nähä sötnosar nu ska jag sova. Jag ska upp och ta hand om psykiskt sjuka människor i morgonbitti.
    God natt och sov gott på er

• Vanilla ice queen

Hemma efter en mkt händelserik dag på jobbet. Tänk att psykiskt sjuka kan vara så sjukt roliga och göra det galnaste av galna man kan komma på. Har jobbat länge men de lyckas fortfarande chockera

• Vanilla ice queen

Meh Fredrik WTF du kan ju inte dra! Det var ju du och jag liksom. Ska jag bli nätdejtingstrådssingel också till på köpet. Stanna!!!

• Vanilla ice queen

Ibland är det trist med tystnadsplikt men jag kan iaf berätta att jag sett en sprillans värsting limousin idag Riktigt fin med hörnsoffa och allt

• Vanilla ice queen

Hmm loggade snabbt in på Hap och inga mail från den jag vill ha mail från:( Den jag vill ha mail från var den jag absolut inte alls ville maila med från början men nu liksom hoppas man på mail när man loggar in. Det känns både bra och dåligt;) Bra för att jag uppenbarligen tycker att han är intressant och dåligt för att msn liksom tappar kontrollen lite över sig själv när man väntar och vill ha mail. Sen hötde V av sig idag och det kändes verkligen jättebra med fjärilar och allt det där

• Vanilla ice queen

Hej tråden!

Ser i kors. Har jobbat som en tok idag. Har bara så sjukt svårt att varva ner jämt.

Kul att vi är några som jobbar/jobbat inom psykiatrin Mycket roligt jobb inga limousiner i dag dock Hade hoppats på en helikopter eller åtminstone en till limousin men nää...

• Vanilla ice queen

Hahaha på tal om diagnoser så är jag helt säker på att jag får en diagnos om jag låter mig utredas men jag vet inte om det skulle hjälpa eller stjälpa om jag fick det på papper så jag avvaktar

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!