• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

gerd123 skrev 2012-09-16 11:27:35 följande:
    Oj vad handlar denna tråd om? Nätdejting? Jag har dejtat två HP-killar och behöver nu minst ett par månader att hämta mig från chocken Hur kan man som kille (gubbe) när man träffar en ny kvinna som är positiv och glad sitta och älta "hon som svek" "jag gjorde allt för henne" "Ingenting dög" gääääääääsp. Själv sa jag inte ens vad jag hette och ingen av de två undrade heller utan jag fick fortsätta vara min påhittade HP-signatur. Och med facit i hand så var det ju bra. Karlar......vilka idioter
    Jag har ett hett tips: Var inte så artig nästa gång! Vem orkar sitta och lyssna på sånt babbel så länge? Jag hade rest mig upp och gått (även om jag till viss del jobbar med att lyssna på människor som mår dåligt) Vill man träffa mig i det syftet så får man boka in en tid och betala för det
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Heidi1 skrev 2012-09-16 14:38:11 följande:

Var i småland? Jag kommer från en liten ort som heter lidhult i småland.
    Och jag kommer från ett litet ställe som heter Ingelstad. Lidhult känner jag inte alls till
  • Madida
    Racer x skrev 2012-09-16 15:12:33 följande:
    Höhöhö
    Vad skrattar herrn åt? Jag är en prinsessa och talar som en prinsessa. Enkelt. Solig
  • Madida
    takida skrev 2012-09-16 17:41:00 följande:
    Men du är väl runt 30 själv? Så 37 är ju inte särskilt gammalt då kan jag tycka. 

Håller med! Jag är 31 och mitt rekord är 14 år äldre.
  • Madida
    takida skrev 2012-09-16 17:50:28 följande:
    Då slår du mitt rekord med rågeFlört
    Tro jag dejtat killar +- åtta år kanske. Och jag dras nog mest till de som är ett par år yngre än mig. 
    Yngre killar har alltid gjort mig nervös. Vet liksom inte vad jag ska göra med dom
    Jag har alltid föredragit äldre män men nu när jag själv inte är superung så börjar man komma upp i gubb-ålder när jag dejtar i den åldergrupp jag förr föredrog. Och de känns plötsligt lite för gamla för mig...

Innan året är slut tänkta jag testa en runt 22-23, bara för att testa liksom     
  • Madida
    Heidi1 skrev 2012-09-16 17:52:14 följande:

Det ligger mellan Halmstad och Ljungby. Ingelstad har jag aldrig hört talas om.
    Ingelstad ligger ca 2 mil utanför Växjö.
  • Madida
    takida skrev 2012-09-16 18:14:51 följande:
    Haha, testa på för sjuttonFlört

Jag funkar bättre med yngre killar känner mig inte så gammal direkt och de över 35 jag träffat känns så himla torra och vuxna så det nästan kryper i mig.. 
    Men för mig tar det liksom stopp när de kommer ner i min lillasysters ålder (26). Känns som att såna inte kan hantera mig Solig
    Å andra sidan har jag ju varit på en och annan gubbig dejt där jag mer känt mig som en tonåring med ADHD. Äsch jag vet inte..  
  • Madida
    Racer x skrev 2012-09-16 18:25:17 följande:
    Okej, då säger vi det då
    Och du kommer ju inte få komma på mitt kalas! Alla andra här vet att jag är en prinsessa!
    Med stor självinsikt och ett stort mått ödmjukhet. 
  • Madida
    Bubsan skrev 2012-09-16 18:42:24 följande:
    Fast å andra sidan är ålder så himla olika finns ju för 17 "killar" på 30 som är gubbiga och "gubbar" på 50 som är killiga

Så det är ju helt olika det där Iallafall i mina ögon.
    Du har självfallet rätt! Fast bäst skulle nog vara en man runt min egen ålder...
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-16 18:49:49 följande:
    Madida: Hahaha jag känner mig alltid som en tonåring med ADHD när jag dejtar kul med fler De yngre killar jag haft (då menar jag de som varit mycket yngre) har varit en liten besvikelse. De har varit skitsnygga men inte varit särskilt bevandrade i sängen. Där måste jag säga att 30+ killarna är större kap

Exakt så upplever jag också det! Att yngre killar vill mycket men klarar lite
    Sen får han inte vara så gammal att han lixom inte orkar. Jag är krävande Solig 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!