Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Nu är det min tur att gå in och säga god morgon
. Tänker inte ens skämmas för jag har gått up 05:15 tre dagar i rad
Så skönhetssömn välbehövlig ![]()
Nu är det min tur att gå in och säga god morgon
. Tänker inte ens skämmas för jag har gått up 05:15 tre dagar i rad
Så skönhetssömn välbehövlig ![]()
Var ute i går en sväng och clubade lite. Hade djupa tankar på att skaffa mig en "spontan sova över dejt". Men jag hittade ingen och jag menar ingen som jag ens ville börja flirta med. Katastrof!!!!
Legacy: Grattis gumman
!!! Åh en prinsessa
Sjäv får jag nöja mig med att en patient tror att jag är prinsessan Madelein hahaha
Fredrik: Hahaha ska höra med landstinget
Fredrik: Jag hoppar över apanage diskussionen med landstinget. Hur gärna jag än vill få upp ssk-lönerna så känns apanagesnack med chefen lite riskabelt rent karriärmässigt..,
Men vad många nya! Kul! Välkomna
finns det presentation längre bak i tråden eller?
Hemma från jobbet och ledig i ett par dagar
Ska bli skönt!
Jag har redan tröttnat på HP igen och funderar på att avregga mig. Jag tycker helt ärligt att det är smidigare och roligare att ragga irl så här på våren och sommaren. Bara jag som känner så? Sen till hösten kanske det blir lite match.com igen
NS: Hahaha, jag försöker ju hålla mig borta från seriösa relationer då jag endast varit singel i lite mer än ett år
Men blir man kär så blir man ju
Well, jag hoppas också på att hova in en hunk. Har ju hunkträff här i slutet på maj
NS: hahaha jupp
Alltså det är ingen dejt. Vi ska bara ses, gå på danskurs, äta middag och sen ska vi dricka lite öl och så ska jag massera honom
Hur går det för dig då?
NS: Hahaha ja då är det ju bra att bläddra tillbaka
Men då börjar det bli lite seriöst eller? Själv är jag en sån siffernörd att jag kommer ihåg datum och sånt vare sig jag vill eller inte