Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lemonina: äsch spelar ingen roll vart man träffas, beror på vem man träffar:))

• Vanilla ice queen

Ny i djungeln: Om ni sett bilder eller inte kvittar ju egentligen om ni gillar att skriva till varandra. Grejen när man väll träffas är ju om man är kompertibla öht... Det visar sig... Spännande iaf du måste lova att uppdatera här hur det gick sen=)) När ska ni ses?

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Madida: Ja fy det är läskigt när det blåser när bilen liksom drar åt något håll Jag har fredag här:) har jobbat dagar i sträck och är ledig två dagar nu och leker inte bara vår, leker fredag också Så härligt att jobba inom vården

• Vanilla ice queen

Ny i djungeln: men skulle du vara bekväm med om han är jätteoatraktiv? Min tanke med killar som inte visar bild är att de är groteskt oattraktiva? Jag har varit lite sådär med att visa bild med tanke på mitt yrke men urvalet blir ju så mkt bättre med bild:))

• Vanilla ice queen

Jag förstod det så att Legacy ville leva polygamt egentligen för mono men valde att leva mono ett tag för killens skull...
    Legacy: Du gör vad som känns rätt för dig. Men jag råder dig av egen erfarenhet att se till att det är under en mkt kort tidsperiod... Lycka till gumman

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!