Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Men fasen har svårt att släppa det ändå... JAG skulle aldrig skicka en flirt och absolut inte ett brev till någon jag inte alls var intresserad av!!! eller ställa en fråga jag inte vill ha svar på....irriterande.
Synd att det ska vara så svårt att vara tydlig för en del människor
Behöver era goda råd..
1. Kille nr 1 som jag var på dejt med, vill bara vara vänner o det kan jag tänka mig, han var rätt schysst o hänga med, han fråga om jag ska med på en fest på lördag, hjälp säger jag... älskar o träffa nya människor men ska jag verkligen hänga på.. Hoppas han ej sagt att jo tar med en tjej som jag gått på dejt med men inte klickade med.. vill ej att man blir dömd liksom.. Ska jag med?
2. Kille nr 2 som är så på, han har bett om ursäkt för att han varit det o vill ses i helgen men vet ej vilken dag han jobbar o om det krockar så är festen med kille nr 1 i fara.. hade gärna velat träffa lite folk men vem o vad ska jag isf prioritera?
3. Han hunken som tränar på gymmet brevid där jag bor, vill ses , vet ej men han visar både en seriös och en oseriös sida.. Han vill se film någon kväll hos sig o käka mat. Men jag brukar ej gå hem till någon första gg.
Har ni gjort det.. man ska ju vara aktsam liksom...
Nu verkar jag helt så oj så många killar men det är ej så.. bara just nu haha..
Fan, min vän har skickat iväg ett mejl till en kvinna på hp och bett om att få se de privata bilderna hon har, i mitt namn. Men jag är inte alls intresserad av henne. Hon har mejlat tillbaka och även låst upp bilderna. Hoppas hon inte önskar nåt svar från mig. Vad tusan svarar jag om hon undrar?
Jag hoppas att det inte blir nån mer kontakt från henne på hp