• Legacy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-02-14 20:45:17 följande:
    Hmmm... fredagsmys i varmbuffén Drömmer

Det går säkerligen hett till iallafall
  • Legacy
    Niklas2k skrev 2012-02-15 01:12:51 följande:
    Sen är jag sjukt trött på tjejer som mejlar korta "hej" och jag svarar... och sen får man knappt igång en konversation. Kanske kom upp något bättre under tiden eller nåt.

du kanske ska ta bort din signatur om att din största idol är Armin Meiwes
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-02-15 11:21:25 följande:

Jag får absolut inte 70 mail om dagen.
    Men kanske 3-5 i veckan, lite olika är det såklart, tycker det är mera flirtar och dom gillar jag inte, skiter totalt i dom faktiskt  

Jag är väl inte tillräkligt snygg och intressant helt enkelt  

Jamen viss är de irriterande de där flirtarna, man typ jaha... var det så mycket energi du orkade lägga ner, då uppskattar jag hellre ett kort hej i ett mail iallafall

Men jag fick inte så värst mycket mail heller, de första dagarna är alltid de "bästa" för då skriver ju alla, man är väl ny och het på marknaden då men sen var det bara ett par i veckan.

Hur 'är det annars idag förretsen? Jag ska iväg och bowla om 10 minuter       
  • Legacy
    takida skrev 2012-02-15 12:51:26 följande:
    Fan fan fan, min dator gick paj, den är helt stendöd;(
    Nån vänlig själ som vill ta en titt på den? Är liksom helt handikappad utan den..

Du har mitt nummer om du behöver hjälp, eller det tror jag du har iallafall inboxa annars!
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-02-15 13:14:36 följande:

Kan man stänga av flirtarna? Hmm ok.
    Det är ok om de skickar en flirt i samband med ett mail eller när man haft kontakt ett tag.
    Än har jag inte funnit någon tillräkligt intressant för att prata en längre tid.  

Man ska vara petig, det är ju någon man förhoppningsvis ska dela sitt liv med och om man har svårt att ens snacka på msn eller mail efter bara ett par dagar så bådar ju dte inte så bra inför framtiden liksom så... ja.
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-02-15 13:15:56 följande:
    Samma här, har lånat en liten 10" dator från min pappa, pytteliten!!

Men alla som är vänliga att pilla med datorer verkar ju bo neråt. 

Ta med den den 17:e så vet du vad jag gör resten av kvällen
  • Legacy
    Josun skrev 2012-02-15 13:23:31 följande:
    Håller inte riktigt med om det jag. Jag är helt annorlunda på nätet mot i verkligheten t.ex.. Visst kan man klara bägge, men erfarenheten av att träffas kan ju göra att flytet blir bättre då man skriver med.

Det är så himla mycket som spelar in.

Jag kan förstå vad du menar till viss del men när det gått tre dagar bara och man sitter där och tycker att det inte finns något vettigt att prata om då har jag gett upp innan man setts ens
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-02-15 13:53:57 följande:

Tack, men så osocial ska du inte tvingas vara haha :)

Hahaha det är som att vifta med ett hundben framför en hund, så nu vet du hur du distraherar mig! *komsi komsi trasig dator! Fånga!*
  • Legacy
    Glädje58 skrev 2012-02-15 13:23:36 följande:
    Jag fick en flirt för en tre månader sedan. "Hon ville veta mer om mig"   Jag skrev ett långt brev om mig till henne. Inget svar.

För en vecka sedan fick jag en flirt "Jag vill veta mer om dig" från samma kvinna 

Men va? Då är man ju sjukt ointresserad av allt liksom. Suck. Blev matt bara jag hörde det....
  • Legacy
    Glädje58 skrev 2012-02-15 14:00:02 följande:
    Jag kan absolut rekommendera Legacy som datorreparatör, hon är grym. Jag har förresten två trasiga datorer och fyra knepiga hårddiskar som jag ska ta med mig  Flört

*mumlar en förbannelse*
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!